یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «علی نادری» مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی در پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سید محمود دعایی، سرپرست موسسه اطلاعات را تسلیت گفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه‌قضائیه در پیامی درگذشت سید محمود دعایی مدیر مسوول روزنامه اطلاعات را تسلیت گفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد خاتمی رییس جمهور اسبق کشورمان به مناسبت به درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سید محمود دعایی پیام تسلیتی صادر کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر علوم در پیام تسلیت خود به جامعه دانشگاهی کشور تاکید کرد: احسان قدبیگی، دانشی‌مَرد جهادگری‌ست که جان جویای خویش را رزمنده‌وار در خط مقدم تحقیقات علمی اهدا کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: رئیس جمهور، اخلاق مداری در عرصه رسانه و خبر را از جمله ویژگی‌های ارزشمند دعایی دانست.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: اراکی گفت: سگ گردانی مبارزه با هویت ملی ما است و این یک جنگ و نفوذ هویتی است و باید در برابر این گونه تهاجم‌ها ایستادگی کرد و معنا ندارد در قم چنین پدیده‌هایی دیده شود

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیر مسئول گروه رسانه ای دنیای اقتصاد با تسلیت درگذشت سید محمود دعایی تاکید کرد: نام نیک او در عرصه سیاست و مطبوعات جاودانه خواهد ماند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عصر روز یک شنبه سید محمود دعایی مدیر مسئول اطلاعات در بیمارستانی در تهران درگذشت. دعایی یکی از چهره های میانه رو در عالم سیاست و مطبوعات ایران بود.

خبرگزاری مهر

موی تای کاران ایران بعد از درخشش در رقابتهای قهرمانی جهان با استقبال پیشکسوتان و اهالی این رشته عصر امروز به تهران بازگشتند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: عضو هیات رییسه مجلس خبرگان گفت: طاغوت در پی دین‌زدایی بود و "جوجه مارکسیسم" های آن زمان دین را افیون می‌دانستند و مردم با احیای دین نشان دادند، دین مایه‌ی حیات جامعه است و کشور در زمان انقلاب نور به استقلال کامل رسید.

خبرگزاری دانا

وزیر امور خارجه گفت: مرحوم دعایی جهادگر میدان فرهنگ و تبیین، با نگاهی مشفقانه و خاضعانه همواره در فکر تعالی و پیشرفت ایران اسلامی بود.

خبرگزاری مهر

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه‌قضائیه در پیامی درگذشت سید محمود دعایی مدیر مسوول روزنامه اطلاعات را تسلیت گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

سیدمحمود دعایی در نوفل‌لوشاتو در دوره اقامت امام خمینی. در فیلم آرشیو خبرگزاری آسوشیتدپرس، او در کنار سیدمحمد خاتمی ایستاده و صادق قطب‌زاده با آن‌ها گفت‌وگو می‌کند. منبع: خبرفوری

خبرگزاری دانا

معاون اول رئیس جمهور با تسلیت درگذشت حجت‌الاسلام دعایی، تجربه گرانسنگ ایشان را نمونه‌ای از مردم داری، ساده زیستی و اخلاق توصیف کرد.