پنج‌شنبه 3 خرداد 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه خبر آنلاین

در رسانه های رسمی، نوشتارهای «انشایی» در دفاع از دولت سیزدهم نوشته می شود که در آن از مستندسازی «عملکرد مثبت» دولت سیزدهم، کمتر نشانی دیده می شود اما سرشار از انتقاد به دولت های روحانی و گاهی احمدی نژاد است با این هدف که به مخاطب بقبولانند رئیسی چون درگیر آواربرداری از مخروبه های بزرگ دولت های پیشین است، هنوز، به مرحله ارائه دستاوردهای دولت خود نرسیده است.

وب‌گاه ورزش سه

مصطفی کارخانه، پیشکسوت والیبال ایران در گفت و گو با ورزش سه از تیم ملی و بهروز عطایی حمایت کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون اجرایی دولت سازندگی در واکنش به ادعای اخیر مجری شبکه افق درباره زندگی آیت الله خامنه ای در کانکس به دیده‌بان ایران گفت: درست است آنموقع زیاد شرایط کشور خوب نبود اما نمی‌توانم بپذیرم که رهبری در کانکس زندگی می‌کردند.

خبرگزاری دانا

پل بهاران واقع در منطقه 17 شهرداری تهران، امروز با حضور فرمانده انتظامی تهران بزرگ به نام شهید امنیت محمدعلی بایرامی نام گذاری شد.

وب‌گاه عصر ایران

بنا بر ارزیابی و گزارش سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا او در سال 2018 میلادی به دستور شاهزاده محمد بن سلمان در کنسولگری عربستان در استانبول به قتل رسید.

خبرگزاری تسنیم

اعضای کمیسیون اصل نود مجلس هفته آینده در نشستی برای پیگیری روند اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و قطعنامه اخیر شورای حکام، میزبان وزیر امور خارجه و رئیس سازمان انرژی اتمی هستند.

وب‌گاه گسترش

معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی، نوسازی شناورها و ساماندهی سفرهای دریایی را از اولویت‌های این سازمان در سال 1401 عنوان کرد و گفت: حمایت از تولید داخل و شرکت‌های دانش‌بنیان که در حوزه دریایی فعالیت می‌کنند، در دستورکار است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نیکلاس مادورو ضمن درخواست همبستگی بیشتر با ملت فلسطین گفت که ونزوئلا و ایران، قربانی تحریم‌های یک‌جانبه و غیرقانونی هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تیم فوتبال رسانه ورزش برای برگزاری یک بازی دوستانه راهی اراک شده است.

وب‌گاه گسترش

وزیر نفت گفت: در سه ماهه اخیر نسبت به مدت مشابه پارسال صادرات گاز ایران به کشورهای همسایه با 43 درصد رشد حجمی روبرو بوده است، ضمن آنکه طی همین دوره در وصول مطالبات حاصل از این صادرات بیش از 90 درصد نسبت به مدت مشابه پارسال رشد داشته‌ایم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پل بهاران واقع در منطقه 17 شهرداری تهران، با حضور فرمانده انتظامی تهران بزرگ به نام شهید امنیت محمدعلی بایرامی نام گذاری شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: جنجال های سیاسی و فشارها علیه ایرام هرگز در گذشته نتیجه نداشته و الان هم هیچ تاثیری ندارد چرا که پرونده پی ام دی بسته شده و باز کردن مجدد آن هیچ کمکی به آن‌ها نخواهد کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر نفت گفت: در سه ماهه اخیر نسبت به مدت مشابه پارسال صادرات گاز ایران به کشورهای همسایه با 43 درصد رشد حجمی روبرو بوده است، ضمن آنکه طی همین دوره در وصول مطالبات حاصل از این صادرات بیش از 90 درصد نسبت به مدت مشابه پارسال رشد داشته‌ایم.

وب‌گاه خبر آنلاین

تیم فوتبال رسانه ورزش برای برگزاری یک بازی دوستانه راهی اراک شده است.