شنبه 29 اردیبهشت 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری دانا

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: دشمنان با ساختن شیعیان جعلی اهدافی را دنبال می‌کنند.

خبرگزاری مهر

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: امروز نیروی مقتدر پدافند هوایی ارتش به مرحله‌ای از رشد و نبوغ رسیده که هیچ وابستگی در تجهیزات به هیچ کشوری ندارد و قدرت مطلق پدافند هوایی در منطقه است.

خبرگزاری دانا

معاون اسبق پژوهشی مؤسسه مطالعات بین‌المللی انرژی با اشاره به قانون مصوب شده در مجلس با عنوان «اصلاح الگوی مصرف انرژی» گفت: متأسفانه این قانون در دولت‌های گذشته به خوبی اجرا نشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جمعه شب در برنامه صف اول، با اشاره به اقدامات و تلاش‌های کادر درمان و وزارت بهداشت در مقابله با ویروس کرونا، اظهار داشت: در دنیا در حوزه مسائل بهداشتی وقایع مختلفی در تاریخ اتفاق افتاده که طاعون و... از جمله این اتفاقات است. این بار در دنیای متمدن ویروسی بنام کرونا درست شد که کشور‌ها باید ماهیت...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیطزیست گفت: درباره انتقال آب دریای خزر به سمنان فعلا خبری نیست و منتفی شده، هیچ اتفاقی هم در این زمینه نیفتاده است.

خبرگزاری مهر

رژیم پهلوی که اسراییل را به صورت دوفاکتو شناسایی کرده بود، پس از شکست اعراب در جنگ 6 روزه نتوانست خوشحالی خود را پنهان کند. روایت این شادی در یادداشت‌های امیراسدالله علم آمده است.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری مهر

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، از آغاز عملیات اجرایی پروژه احداث بوستان سردار سلیمانی در منطقه 17 خبر داد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانا

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی دارای وظائف مشخص و تعریف شده است که دخالت در انتصابات قوه مجریه خلاف این وظائف و از تخلفات قابل پیگرد اوست. اما چرا دخالت برخی از نمایندگان مجلس در انتصاب‌ها گسترده و فراتر از مشورت رسانی است؟

خبرگزاری دانا

وزیر حمل و نقل رژیم صهیونیستی گفت که اقدامات برای پرواز هواپیماهای این رژیم بر فراز عربستان به عنوان بخشی از فرایند سازش و عادی سازی روابط با ریاض در جریان است.

خبرگزاری تسنیم

مسئله محوری یکی از مطالبات مهم رهبر انقلاب در خصوص تدوین برنامه هفتم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در 16 خرداد بود که خبر سرقت از صندوق امانات بانک ملی شعبه دانشگاه تهران همه را متحیر کرد و از همان ساعات اولیه به این سرقت صفت هالیوودی دادند.

خبرگزاری دانا

حسین المسلم و حیدر فرمان در میان استقبال مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان وارد تهران شدند.