یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه مشرق نیوز

روح همچون جسم می تواند بیمار شود و روح رنجور جسم را نیز رنجور می کند، بیماری روح جمهوری اسلامی با تحریف مکتب و راه امام خمینی (ره) ممکن می شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر و مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در پیام‌های تسلیت خود به مناسبت درگذشت سیدمحمود دعایی، او را چهره برجسته رسانه‌ای، روحانی وارسته، مردم‌دار و سیدِ ساده زیست نامیدند که فقدانش موجب تاسف و تالم اهالی فرهنگ و هنر است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس مجلس شورای اسلامی با تسلیت درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سید محمود دعایی نوشت: مرحوم دعایی پس از پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان خدمتگزاری مردم‌دار، ساده‌زیست و دلسوز در عرصه‌های مختلف حضور داشتند.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک فعال رسانه‌ای از مرحوم حجت الاسلام سیدمحمود دعایی به عنوان چهره مردمی یاد کرد که یک زندگی ساده داشت و از افراط و تفریط‌های رسانه ای دور بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد خاتمی رییس جمهور اسبق کشورمان به مناسبت به درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سید محمود دعایی پیام تسلیتی صادر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد خاتمی رییس جمهور اسبق کشورمان به مناسبت به درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سید محمود دعایی پیام تسلیتی صادر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح روز شنبه در اجتماع پرشور مردم در مرقد مطهر رهبر کبیر انقلاب به مناسبت سی‌وسومین سالگرد عروج آن عزیز سفر کرده، امام خمینی را روح جمهوری اسلامی، شخصیتی حقیقتا استثنایی و امامِ «دیروز و امروز و فردای ملت ایران» خواندند و تاکید کردند: نسل جوان و هوشمند کنونی برای اداره آینده کشور و رساندن ملت به قله‌های پر شکوه به نرم‌افزاری مطمئن، جامع، شتاب‌دهنده و تحول‌آفرین...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به دنبال تلاش عده‌ای برای برهم زدن سخنرانی سید‌حسن خمینی در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی در روز 14خرداد، برخی از چهره‌های سیاسی به این موضوع واکنش نشان دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصویری از سردار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه در مراسم سی‌وسومین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی‌(ره) منتشر شده است که وی را در حال احوال‌پرسی با رئیس‌جمهوری سابق نشان می‌دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سید‌محمود دعایی، یار دیرین امام و رهبری و مدیر مسوول روزنامه اطلاعات، روز گذشته در سن 81سالگی در بیمارستان آتیه تهران درگذشت. مرحوم دعایی، نماینده ولی فقیه در موسسه اطلاعات بود و از سال 1359 تا کنون به عنوان سرپرست موسسه اطلاعات مشغول فعالیت بود. او همچنین از اعضای مجمع روحانیون مبارز بود، دعایی در شش دوره مجلس شورای اسلامی تا سال 1382 به عنوان نماینده مردم حضور داشت‌. سیدمحمود دعایی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیت‌الله محمدرضا رحمت از شاگردان امام (ره)، میهمان این هفته برنامه «دستخط» بود. او در بخشی از سخنانش در این برنامه گفت: در هر دولتی در این 43 سال خدماتی شده است، اما مهندس موسوی که با نفت 7-6 دلار بشکه‌ای و روزی 800-700 هزار بشکه و 8 سال دفاع مقدس یک دلار از هیچ بانک خارجی قرض نگرفتند چطور مملکت را اداره کردند؟ بنابراین امام (ره) در مجموع دولت را تایید می‌کرد. دولت مهندس موسوی اشکال...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس مجلس شورای اسلامی با تسلیت درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سید محمود دعایی نوشت: مرحوم دعایی پس از پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان خدمتگزاری مردم‌دار، ساده‌زیست و دلسوز در عرصه‌های مختلف حضور داشتند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه‌قضائیه در پیامی درگذشت سید محمود دعایی مدیر مسوول روزنامه اطلاعات را تسلیت گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: رییس جمهور اصلاحات تاکید کرد: با اینکه دمی از پیمان خود با امام و انقلاب دست بر نداشت از بسیاری از تنگ نظری ها، خام اندیشی ها و بدکرداری‌هایی که احیانا به نام انقلاب و اسلام صورت می‌گرفت، بیزار بود و به جای راندن و دور کردن از انقلاب و نظام، دلِ قهرمان او به آهنگ جاذبه می طپید.