شنبه 29 اردیبهشت 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه خبر آنلاین

کیهان نوشت: محمود واعظی رئیس‌دفتر روحانی می‌گوید: طرحی که امروز دولت آن را اجرا می‌کند، به عنوان طرح تحول اقتصادی نمی‌بینم دولت باید مسائل را ریشه‌ای حل کند اگر احساسی عمل کند نتیجه چیزی می‌شود که در این مدت دیده‌ایم.

وب‌گاه تابناک

موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و یکمین روز خرداد ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.

خبرگزاری دانا

شبکه خبری سی ان ان آمریکا گزارش داد که دولت جو بایدن رئیس جمهوری دموکرات آمریکا به دنبال از سرگیری و احیای کامل روابط با عربستان سعودی و عبور از قتل جمال خاشقچی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بهادری جهرمی گفت: کالا برگ تا نهایی نشود یارانه‌ها به همین صورت پرداخت خواهد شد. واریز یارانه‌ها تا چه زمانی به صورت نقدی پرداخت خواهد شد؟ آیا زمان آن نرسیده که کالا برگ‌ها توزیع شوند؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امام جمعه مشهد گفت: نوعی روحیه ولنگاری و بی‌بندوباری در برخی از افراد دیده می‌شود و باعث شده است نه تنها در امورات شرعی، بلکه در مسئولیت‌های کاری خود هم هیچ دقتی نداشته باشند.

خبرگزاری دانا

باراک اوباما، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا گفت که هزینه‌های انسانی در جنگ اوکراین همچنان افزایش خواهد یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رضا کیانیان تصاویری از گریم های تازه خود در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: حجت‌الاسلام وحدانی‌فر، امام جمعه دهدشت خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سربسته می‌گویم اجازه ندهید بی‌حرمتی به اشخاص در جلسات باب شود، در جلساتی شما حضور دارید به برخی از افراد که جایگاه معنوی حاکمیتی دارند بی‌احترامی می‌شود این قابل قبول نیست، ما معتقد هستیم شما کلاس فن و بیان برای برخی مسئولان استانی و شهرستانی برگزار کنید که بدانند کجا و چگونه صحبت کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جمهوری اسلامی به اظهارات اخیر معاون اقتصادی ابراهیم رئیسی پاسخ داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه ویروس کرونا در دنیا از بین نمی‌رود، گفت: این ویروس مثل آنفولانزا ادامه خواهد داشت؛ مردم بدانند که کرونا با ما خواهد بود و نباید خیالمان خیلی راحت باشد.

خبرگزاری دانا

وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی با حضور در برنامه صف اول شبکه خبر، به تشریح عملکرد وزارت بهداشت در مقابله با کرونا پرداخت.

وب‌گاه مشرق نیوز

ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی (س) طی اطلاعیه‌ای مراتب قدردانی خود را از مردم، مسئولین و دست‌اندرکاران بزرگداشت امام خمینی (س) اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم

گزیده‌ای از فرمایشات امام خمینی (ره) درباره حسرت زیارت امام رضا علیه‌السلام را مشاهده می‌کنید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور آمریکا افزایش قیمت‌ها در آمریکا را نتیجه اقدامات ولادیمیر پوتین می‌داند که در ماه مه به شدت بر آمریکا تاثیر گذاشته است.