یک‌شنبه 13 خرداد 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

سردار اشتری گفت: پلیس از تاریخ 11 خرداد طرح ویژه‌ای را در خصوص معامله ارز فردایی اجرا کرده که در این مدت منجر به شناسایی و مسدود شدن 19 کانال شده است.

خبرگزاری مهر

در حالی که ستاد تنظیم بازار مصوبه سقف 25 درصدی اجاره بها را تصویب کرده، اما اجاره بهای مسکن در برخی محله های پایین شهر به 5 تا 7 میلیون تومان رسیده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جسد کشاورز 70 ساله در فردوس کشف شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پس از غیبت چند روزه، محمد بنا سرمربی تیم‌ملی کشتی فرنگی در جمع فرنگی کاران حاضر شد.

خبرگزاری مهر

دبیر کارگروه فرا قوه‌ای مبارزه با زمین‌خواری از اجرای احکام رسوبی و معوقه خبر داد و گفت: ویلاهای مجلل و بناهای لوکس که برخلاف قانون در شهرستان‌های استان تهران ساخته شده، تخریب خواهند شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمد مهاجری در واکنش به حواشی سخنرانی سیدحسن خمینی گفت: یقین کردم آن‌ها نه بچه‌حزب‌اللهی‌اند، نه وابسته به جناح راست، نه متدین و متشرع؛ چراکه آنچه بر زبان‌شان جاری می‌شد فقط ادبیات لات‌ها بود.

خبرگزاری دانا

برگزاری نمایشگاه مشاغل خانگی علاوه بر ارائه محصولات؛ با برگزاری ورک شاپ و کارگاه‌های آموزشی رایگان برای علاقه‌مندان در صدد نمایش و شناساندن این هنر و هنرمندان قزوینی به شهروندان است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون سیاسی، امنیتی شهرستان طبس گفت: افراد بازداشت‌شده در حادثه قطار طبس - یزد، با قرار وثیقه آزاد شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نشست مشترک هیات‌های عالی‌رتبه ایران و ترکمنستان به ریاست روسای جمهور دو کشور برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سه میلیون و 337هزار نفر از جاماندگان سهام عدالت، در اولویت دریافت این سهام هستند که از این تعداد، حدود دو میلیون و 25هزار نفر تحت پوشش بهزیستی و حدود یک میلیون و 300 نفر تحت پوشش کمیته امداد هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم افتتاحیه مرکز تحقیقات ثریا بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در محل پردیس این دانشگاه برگزار شد. دکتر زالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی این مراسم ابراز امیدواری کرد که به همت دانشجویان پرتلاش بسیجی دانشگاه شاهد تحقق منویات مقام معظم رهبری و دستاورد‌های سترگ این مرکز تحقیقات باشیم. روی با اشاره به روند شکل‌گیری این مرکز گفت:...

خبرگزاری مهر

رئیس شورای شهر تهران گفت: مبنای هر حرکتی در کشور پیشرفت علم است و یکی از موضوعات مهم امروز در کشور حرکت جنبش‌های مردمی مانند زمان دفاع مقدس است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران با بیان این که بنیان‌های نظری غرب متلاشی شده است گفت: انقلاب امام خمینی (ره)، یک معادله جدید در دنیا است؛ معادله‌ای مبنی بر اینکه می‌شود دنیا را با تکیه بر گزاره‌های دینی عوض کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین