یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس دخالت نمایندگان در انتصابات را عامل متزلزل شدن جایگاه نظارتی وکلای ملت خواند و گفت: نمایندگان نباید از جایگاه خود برای دخالت در وظایف مسئولان اجرایی سوء استفاده کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: دخالت نمایندگان در انتصاب مدیران اجرایی موجب ایجاد هزینه برای مجلس می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

«تو در قاهره خواهی مرد» نوشته حمیدرضا صدر از سوی یک ناشر مصری به زبان عربی در مصر منتشر خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

پلیس راهور تهران بزرگ جزئیات ممنوعیت و محدودیت‌های ترافیکی را در سی‌و‌سومین مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) تشریح کرد.

خبرگزاری مهر

با گسترش ناوگان سطحی «نداجا»، این قابلیت فراهم شده تا از مبدأ یگان‌های سطحی، انواع پهپادهای انتحاری به پرواز در آمده و در هر نقطه‌ای که به عنوان هدف تعریف شود، عملیات پهپادی انجام شود.

خبرگزاری مهر

سخنگوی صنعت برق گفت: بر اساس تبصره‌ای که در قانون بودجه امسال آمده از تعداد مشترکان پُرمصرف اندکی کاسته شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس جمهور تأکید کرد: پیگیری اقدامات سازمان حفاظت محیط زیست برای حل مشکل آلاینده‌ها و معضل گرد و غبار تا حصول نتیجه مطلوب، ضروری است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور صبح امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت، در جمع خبرنگاران در رابطه با تمهیدات دولت برای ساختمان‌های غیرایمن در تهران اظهار داشت: آقای رئیس جمهور به وزیر کشور دستور داده است تا ساختمان‌های ناایمن را شناسایی و مالکین آن‌ها را مشخص کنند و طی دستورالعملی از آن‌ها بخواهد تا ایمن‌سازی لازم را انجام بدهند. وی در رابطه...

خبرگزاری مهر

رئیس دادگستری تهران در خصوص ترک فعل برخی مدیران درباره راه‌اندازی سامانه جامع تجارت گفت: حکم بدوی در این پرونده صادر شده است.

وب‌گاه عصر ایران

این که کجا چقدر بارگذاری می کنید، ارتباط مستقیمی با عرض شریان های شهری و تامین زیرساخت هایی مثل آب، برق، گاز و غیره دارد. در طرح های جامع و تفصیلی به این موارد توجه می‌کنیم که رعایت قانون و ضابطه را برای همه به شکل یکسان تعقیب می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی صنعت برق گفت: بر اساس تبصره‌ای که در قانون بودجه امسال آمده از تعداد مشترکان پُرمصرف اندکی کاسته شده است.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از اکران تبلیغات فرهنگی جدید این سازمان با محوریت بیانات و فرمایشات امام خمینی (ره) خطاب به مسئولان نظام خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از رسانه و ارتباطات دادگستری کل استان تهران؛ در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مبنی بر احیای مرغ لاین داخلی (آرین) و نقش موثر آن در تامین امنیت غذایی پایدار در کشور، نشست اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان تهران با موضوع «بررسی آخرین وضعیت تقویت و ارتقاء مرغ لاین داخلی» با حضور علی القاصی رئیس کل دادگستری استان...

وب‌گاه الف

معاون اول رئیس جمهور گفت: دولت تمام امکاناتش را برای رسیدگی به حادثه متروپل بسیج کرده و امیدواریم به زودی با جبران خسارت‌ها این موضوع تمام شود؛ البته اموال مالک توقیف شده تا از محل آن خسارت‌ها جبران شود.