یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - تفاهم‌نامه ای با هدف اشتغالزایی برای افزون بر سه هزار و 700 نفر از محرومان استان فارس به ارزش 335 میلیارد تومان روز چهارشنبه در آیینی با حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در شیراز به امضا رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون اول رئیس جمهور از دستور رئیس جمهور برای ورود وزارت کشور به ساختمان‌های ناایمن، توقیف اموال مالک متروپل و جبران بخشی از آسیب‌های مادی از این منبع، گران نشدن بنزین، و تسری نیافتن توزیع آزمایشی نان یارانه‌ای به کل کشور خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رییس مجلس گفت: توزیع کالابرگ الکترونیک هم برای کالاهای اساسی در مجلس به تصویب رسید که امیدواریم پیش از پایان مبالغ واریزی برای این دو ماه، کالابرگ کالا با همان قیمت مناسب سال قبل به دست مردم برسانیم.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: یکی از مأموریت‌های جلسه شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا طبق مأموریت‌های ابلاغی مقام معظم رهبری همین اصلاح ساختار بودجه است و مراحل اولیه کار هم به‌صورت جدی در سازمان برنامه و بودجه شروع شده است.

خبرگزاری تسنیم

معاون اول رئیس جمهور گفت: دولت تمام امکاناتش را برای رسیدگی به این حادثه بسیج کرده و امیدواریم به زودی با جبران خسارت‌ها این موضوع تمام شود؛ البته اموال مالک توقیف شده تا از محل آن خسارت‌ها جبران شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور گفت: فرودگاه‌های استان تهران از جمله مهرآباد و امام خمینی از ساعت 8 صبح تا 13 روز شنبه 14 خرداد تعطیل شده است.

خبرگزاری دانا

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از تعطیلی 5 ساعته فرودگاه‌های استان تهران در روز شنبه 14 خرداد مصادف با ارتحال حضرت امام خمینی (ره) خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستائیان و عشایر از آغاز پوشش بیمه اجتماعی یک میلیون نفر از افراد فاقد بیمه در روستاها خبر داد و گفت: این طرح از امروز آغاز خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - معاون قوه قضاییه و رئیس ثبت اسناد و املاک کشور گفت: اجرای طرح هوشمندسازی و الکترونیکی کردن فرآیندهای قضایی برنامه اولویت دارد دستگاه عدلیه است.

خبرگزاری تسنیم

حالا پس از گذشت 6 سال از حادثه پلاسکو و وقوع حادثه تلخ متروپل، باید پرسید آیا دادستان‌های مراکز استان‌ها در این موضوع نقش کلیدی خود را ایفا کرده‌اند و چه تعداد از پرونده ساختمان‌های ناایمن و پرخطر به واسطه ورود و اقدام دادستان‌ها، مخطومه شده است؟!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در حالی سازمان هواپیمایی کشوری از تعطیلی 5 ساعته فرودگاه‌ها خبر می‌دهد که پیش از این شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از تعطیلی 4 ساعته فرودگاه‌های تهران به مناسبت این روز خبر داده و اعلام کرده بود 14 خرداد فعالیت فرودگاه‌های کشور از ساعت 8 تا 12 شنبه هفته آینده متوقف است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: اصلاح ساختار بودجه در صحن شورای عالی اقتصادی سران قوا تصویب می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

کاش این افراد و همه آنهایی که در زمان دولت گذشته مدعی بودند اداره کشور مثل خوردن یک چایی قند پهلو است، یک نشست خبری برگزار کنند و به سوالات پاسخ بدهند و بگونید که چگونه کشور را اداره می‌کنند.

خبرگزاری دانا

تالارهای نمایشی مجموعه تئاتر شهر از روز 13 خرداد تا پایان روز 15 خرداد به مناسبت فرارسیدن ایام سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) اجرا ندارند.

خبرگزاری تسنیم

گروه استان‌ها - "آذرآب" درحالی روزهای اوج تا فرود را می‌پیماید که درگیر شدن مسائل این شرکت با بورس‌بازی سهام‌داران سبب نابودی شرکت شد.