یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه الف

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: در کوتاه مدت خروج نفت از بودجه امکان پذیر نیست و اصلاح ساختار بودجه فقط خروج نفت نیست و اصلاحات دیگری لازم است که صورت گیرد.

وب‌گاه عصر ایران

یک گروه کالایی مهم نیز در حال برنامه‌ریزی است و به زودی قیمت مصرف‌کننده خواهد خورد. تعداد کالاهای این گروه بیشتر است،

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس به جای ورود به انتصابات، باید به وظایف و مسئولیت‌ها، تکالیف و آنچه که در چارچوب نمایندگی برای آن‌ها تعریف شده است عمل کنند.

خبرگزاری تسنیم

کتاب «حوض شربت»، داستان زندگی زنی را روایت می‌کند که 12 سال همسایه امام خمینی (ره) در نجف اشرف بود. این کتاب به‌تازگی توسط نشر ستاره‌ها منتشر شده است.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل انتقال خون استان تهران از فعالیت 5 مرکز اهدای خون و یک تیم سیار خونگیری در استان تهران برای تعطیلات نیمه خردادماه خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بر اساس اعلام معاونت مسکن و ساختمان، پالایش نهایی متقاضیان نهضت ملی مسکن تا پایان خردادماه تکمیل خواهد شد تا روند معرفی متقاضیان قطعی به بانک‌ها برای افتتاح حساب و اتصال به پروژه‌ها انجام شود و پروژه‌های تامین زمین شده، وارد مرحله عملیاتی و اجرایی شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس جمهور در ادامه سفرهای استانی خود، فردا پنجشنبه به استان آذربایجان شرقی سفر می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس شورای فدراسیون روسیه گفت مسکو آماده مذاکره با کی‌یف و امضای توافقنامه‌هایی است که به صلح منتهی شود.

خبرگزاری دانا

افزایش سقف تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن از 100 به 450 میلیون تومان، بخشی از تسهیل‌گری دولت در اجرای قانون جهش تولید مسکن است.

خبرگزاری تسنیم

عصر شعر "جلوه نیمه خرداد" در فرهنگسرای رسانه برگزار شد و شاعران آیینی ابیاتی را به همین مناسبت خواندند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان گفت: ما نمی‌دانیم این آقای عبدالباقی، واقعا عبدالباقی است هنوز، یا عبدالفانی است؟ چگونه است؟ کجا یقه‌اش را بگیریم و محکومش کنیم به پرداخت خسارت‌های مالی؟ چه بسا ده‌ها سال طول بکشد. بالاخره باید یک هیاتی تشکیل شود و این خسارت ها را بررسی کنند و جبران شود.

وب‌گاه عصر ایران

پنجاه و‌سومین سالگرد درگذشت حسن ارسنجانی که به معمار اصلاحات ارضی ایران شهرت یافت ولی قدر ندید و کنار گذاشته شد بهانه ای است تا به نکاتی درباره نقطه عطف تاریخ ایران که کمتر درباره آن گفته و نوشته شده اشاره شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

محمد مخبر گفت: اموال مالک متروپل توقیف شده است تا از محل آن، برخی خسارت‌ها جبران شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل انتقال خون استان تهران گفت: 5 مرکز اهدای خون و یک تیم سیار خونگیری درحرم امام خمینی (ره) در استان تهران برای تعطیلات نیمه خردادماه فعال است.

خبرگزاری دانا

سردار اشتری گفت: بعد از مردمی سازی یارانه‌ها در سطح کشور، چندین هزار تن کالای احتکار شده به ارزش بیش از 20 هزار میلیارد ریال کشف و ضبط شده است.

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - رییس مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس قانون و در راستای تامین کالاهای اساسی، صدور کالا برگ الکترونیکی در مجلس مصوب شده است و طی 2 ماه آینده کالا برگ ها در قالب کمک معیشتی به افراد یارانه بگیر داده می شود.