پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

سیاسی

سیاسی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف در دیدار اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) که در رأس هیأتی به تهران سفر کرده است، ضمن خیر مقدم به رئیس دفتر حماس برای حضور در تهران، گفت: امروز غزه به یک نقطه امید و موفقیت رسیده که خارج از منطق جامعه جهانی بود و امروز در حالی بیست و پنجمین هفته و 175مین روز مقاومت مردم فلسطین را سپری می‌کنیم که در واقع...

وب‌گاه عصر ایران

در این مطلب، جذاب‌ترین و پرطرفدارترین مینی سریال های شبکه HBO را به شما معرفی می‌کنیم که دیدن آنها خالی از لطف نیست.

وب‌گاه عصر ایران

رندرهای هوش مصنوعی را مشاهده می کنید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: جنایت نسل‌کشی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان اکنون مورد تأیید و تصریح گزارشگر ویژه سازمان ملل نیز قرار گرفته است. وی افزود: دولت‌های ملی و مجامع و نهاد‌های سیاسی و حقوقی بین‌المللی اکنون نه فقط در معرض قضاوت افکار عمومی جهان، بلکه در معرض قضاوت تاریخ قرار...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه وعده الهی درباره پیروزی جبهه مقاومت بر جبهه کفر، وعده قطعی الهی است، گفت: ایستادگی جبهه مقاومت و ملت فلسطین، بی‌نظیر است و همه جهان اسلام وظیفه دارند تا از ملت غزه حمایت کنند.

وب‌گاه عصر ایران

رندرهای هوش مصنوعی را مشاهده می کنید.

وب‌گاه عصر ایران

سامانه پایش اراضی که یکی از دو زیرسامانه پنجره واحد زمین است و نیز وظیفه پردازش و مقایسه تصاویر ماهواره‌ای قبل و بعد از تغییر کاربری در بازه‌های زمانی مختلف و با تکیه بر هوش مصنوعی را به عهده دارد، موفق به شناسایی بیش از 40 هزار تغییر کاربری شد که این تصاویر حفاظت 20 هزار هکتار از اراضی سراسر کشور را در پی داشته است.

وب‌گاه عصر ایران

در این ویدئو مرحله صفر تا صد تولید سوسیس خون در یک کارخانه مشهور شرق آسیایی را از نمای نزدیک می بینید.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرد که لایحه عفاف و حجاب هنوز به تایید شورای نگهبان نرسیده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ناطق نوری در خاطرات خود نوشته است: به رئیس جمهور اوکراین گفتم: می دانید هشت سال جنگ داشتیم و بسیاری از ادوات نظامی و سلاح های ما از بین رفت و یا فرسوده شد و ما به شدت مشغول جبران آن هستیم.

وب‌گاه عصر ایران

خواب آلودگی هنگام رانندگی یکی از عوامل اصلی تصادفات می باشد و برای حل مشکل خواب آلودگی راننده راه حل های ساده ای وجود دارد. نکات مهم برای جلوگیری از خواب آلودگی رانندگی را در این مطلب بخوانید. تصادفات رانندگی یکی از معضلاتی است که بیشترین درصد آمار مرگ را به خود اختصاص داده است که مهمترین عوامل این تصادفات خواب آلودگی در حین رانندگی می باشد.

وب‌گاه عصر ایران

روسیه قراردادهایی به ارزش 40 میلیارد دلار برای توسعه بخش نفت و گاز ایران بسته است و می خواهد با گسترش اوپک گازی با همکاری ایران و دیگر کشورهای دارای منابع گازی، کنترل بازار جهانی گاز را طی 2 دهه آینده به دست گیرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین دقایقی قبل با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت نوار غزه امروز (پنجشنبه) جدیدترین آمار شهدا و زخمی‌های تجاوز رژیم صهیونیستی به این باریکه را از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی (15 مهر 1402) تاکنون اعلام کرد. بر اساس گزارش الجزیره به نقل از وزارت بهداشت غزه، شمار شهدای تجاوز‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه به 32 هزار و 552 تن افزایش یافته است. همچنین حمله‌های هوایی...

وب‌گاه خبر آنلاین

امیر سرتیپ صباحی فرد با تاکید بر اینکه همواره در کنار تمامی پیشرفت‌ها نباید از توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان غافل بود، تصریح کرد: آمادگی همه جانبه در همه حوزه ها، به‌خصوص در حوزه جنگ نرم و فضای مجازی، دست دشمنان را در ایجاد تفرقه، هرج و مرج، آشوب و... کوتاه می‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

این ویدئو که در خیابان های ویتنام فیلمبرداری شده است، نحوه پخت غذاهای مشهور خیابانی این کشور همچون برنج سرخ کرده با تخم مرغ؛ سوپ دریایی، گوشت و مرغ سوخاری و... توسط یک آشپز معروف را به تصویر می کشد.