جمعه 10 فروردین 1403

سیاسی

سیاسی

وب‌گاه عصر ایران

بررسی ها برای دستگیری عاملان قتل 2 نفر در آرامستان «شرف آباد» یاسوج تا حصول نتیجه ادامه دارد.

وب‌گاه عصر ایران

مقاومت اسلامی لبنان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ما محل تجمع نظامیان صهیونیست در مقر جل العلام در شمال فلسطین اشغالی را هدف حمله موشکی قرار دادیم.

وب‌گاه عصر ایران

راه اندازی کارگاه نجاری یک کار جذاب و مهیج است. کار با چوب به دلیل ماهیت زنده و طبیعت گرم آن موجب آرامش فکر و ذهن می‌شود. از طرفی برخی ویژگی‌های چوب مانند رنگ، جنس و بو جذابیت کار با آن را دوچندان می‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

در این ویدئوی جلب و تماشایی مراحل پرورش هزاران مرغ پاگنده و محلی توسط کشاورزان شرق آسیایی را مشاهده خواهید کرد.

وب‌گاه عصر ایران

علیرضا زاکانی، شهردار تهران گفته است که حتما در پارک های تهران و از جمله در پارک قیطریه مسجد خواهند ساخت. این سخن وی واکنش های زیادی در پی داشته و منتقدان می گویند قیطریه به اندازه کافی مسجد دارد و شهرداری بهتر است به وظایف اصلی اش بپردازد.

وب‌گاه عصر ایران

میلر در کنفرانسی خبری گفت: ما در هفتم مارس با اطلاعات واضح و پرجزئیات در رابطه احتمال وقوع حمله تروریستی در گردهمایی‌های بزرگ ازجمله کنسرت‌ها به روسیه هشدار دادیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امیر عبداللهیان از سفر رئیس‌جمهور به عشق‌آباد در آینده خبر داد و گفت: امیدواریم در هفته‌های آینده شاهد جهشی در حجم تبادل تجاری بین دو کشور باشیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیر ستاد پیشگیری و رسیدگی به تخلفات و جرایم انتخاباتی کشور اعلام کرد که در روز انتخابات مجموعا 1254 نفر به اتهاماتی نظیر خرید و فروش رأی، اختلال در شعبه، درگیری فیزیکی و مسلحانه، پرتاب ترقه به شعب اخذ رأی و نیز توزیع تراکت مضره توسط ضابطین دستگیر شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه که به منظور رایزنی با مقامات عالی ترکمنستان عازم این کشور شده بود، پنجشنبه شب نهم فروردین ماه عشق‌آباد را به مقصد تهران ترک کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از شبکه الجزیره، دیوان دادگستری بین‌المللی در لاهه رژیم صهیونیستی را ملزم به تضمین عدم نقض حقوق فلسطینیان در غزه از سوی نظامیان خود کرد. دیوان دادگستری بین‌المللی روز پنج شنبه حکم جدیدی اعلام کرد که به موجب آن رژیم صهیونیستی به انجام اقدامات لازم و مؤثر جهت همکاری با سازمان ملل برای کمک رسانی به غزه ملزم می‌شود. دیوان دادگستری بین‌المللی...

وب‌گاه عصر ایران

شهاب حسینی بازیگر سینما شب گذشته با تغییر چهره ای از خود وارد پردیس سینمایی چهارسو شد و هوادارانش را ذوق زده کرد.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - جمعی از منتخبان مجلس شورای اسلامی در دوره دوازدهم حوزه‌های انتخابیه استان کرمان عصر پنجشنبه مهمان اعضای شورای ائتلاف و شورای اصولگرایان استان بودند.

وب‌گاه عصر ایران

معروف‌ترین منظره طبیعی دانمارک به نام «خورشید سیاه» در نزدیکی مرز آلمان، زمانی که سار‌ها در فصل بهار مهاجرت می‌کنند، دیده می‌شود. "خورشید سیاه" یک پدیده طبیعی است که در آن هزاران سار در آسمان عصر تغییر شکل داده و می‌رقصند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر دریادار شهرام ایرانی شامگاه پنجشنبه در محفل انس با قرآن کریم آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا رشت تدبر و تفکر در قرآن را رمز پیروزی در برابر دسیسه دشمنان دانست و اظهار کرد: امروز تمرکز دشمن در این است که ما را از قرآن و عترت دور نماید و بر این باور است که با بذر نا امیدی و تفرقه می‌شود ملت ایران را شکست دهد. امیر دریادار ایرانی با...

وب‌گاه عصر ایران

این دومین سخنرانی صدیقی امام جمعه موقت تهران و مدیر حوزه علمیه امام خمینی پس از جنجال اخیر است.

وب‌گاه مشرق نیوز

جمعی از فرماندهان و مقامات کشوری به‌مناسبت فرارسیدن سال جدید با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.