شنبه 1 اردیبهشت 1403

سیاسی

سیاسی

وب‌گاه خبر آنلاین

محسن اسلامی گفت: بر اساس جدول زمان‌بندی، تبلیغات از ساعت صفر بامداد روز 13 اردیبهشت آغاز شده و به‌مدت هفت‌روز تا ساعت 8 صبح پنج‌شنبه 20 اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ناوگروه‌های این نیرو در آب‌های بین المللی حضور دارند.

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزاری رسمی کره شمالی (KCNA) در این‌باره گزارش داد که «اداره موشکی کره شمالی روز جمعه یک کلاهک بزرگ طراحی‌شده برای موشک کروز راهبردی «هواسال -1 آرآ -3» و همچنین یک موشک ضدهوایی «پیولجی1-2» را با موفقیت آزمایش کرد.»

وب‌گاه عصر ایران

یک فروشنده سیار در سوئد در برابر معاوضه با کالای سوئدی فرش ایرانی می‌فروخت.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با رئیس کمیته بین المللی صلیب سرخ گفت: تهدیدات نتانیاهو برای حمله به رفح، می‌تواند ابعاد این فاجعه را عمیق‌تر کند.

وب‌گاه عصر ایران

در این ویدئو سرعت، دقت و مهارت یک استاد تایلندی در برش زدن نارگیل و میوه را مشاهده خواهید کرد.

وب‌گاه عصر ایران

رسانه‌ها گزارش کردند که کی‌ال‌ام، سوئیس اینترنشنال ایرلاینز، آسترین ایرلاینز و لوفت هانزا تمام برنامه‌های خود را لغو کرده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

منتخب مجلس دوازدهم کفت: در طول چند دهه به افکار عمومی منطقه و کشورهای اسلامی القاءکرده بودند که قدرت رژیم صهیونیستی به عنوان پنجمین ارتش قدرتمند دنیا شکست ناپذیر است، که این معادله تغییر کرد.

وب‌گاه عصر ایران

مهدی پور این هفته پس از برطرف شدن ورم پایش، زانوی خود را به تیغ جراحان خواهد سپرد. هافبک استقلال پس از طی کردن دوران نقاهت می تواند از آذر ماه برای آبی پوشان به میدان برود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اندیشکده چتم‌هاوس در ارزبابی عملیات موشکی و پهپادی ایران علیه اسرائیل نوشت: حملات مستقیم و هدفمند به اسرائیل با هدف احیای بازدارندگی، نشان‌دهنده تغییر محاسبه تهران و بالا رفتن ریسک‌پذیری ایران است. از نظر تهران، هدف پاسخش ترسیم خطوط قرمز جدید در منازعه با اسرائیل است و شفاف کردن این موضوع که در صورت ادامه کارزار اسرائیل علیه ایران و شرکایش، ایران...

وب‌گاه عصر ایران

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ: 41 درصد از متوفیان شهر تهران در سال 1402 فقط عابران پیاده را تشکیل می‌دهند که نشان دهنده بی احتیاط بودن این عابران پیاده در عبور از معابر است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سعید لیلاز اظهار کرد: به طور کلی غرب به ویژه ایالات‌متحده آمریکا یا باید یک ایران تسلیم داشته باشد یا یک جمهوری اسلامی سرنگون شده! غربی‌ها به چیز دیگری غیر از این دو گزاره تن نخواهند داد. در حالی که غرب روز به روز به لحاظ ژئوپلیتیک در حال ضعیف‌تر شدن است، این خواسته روزبه‌روز غیرمنطقی‌تر می‌شود. آمریکا از تمام زور ژئوپلیتیک خود استفاده می‌کند تا...

وب‌گاه عصر ایران

با آغاز فصل بهار، ما میزبان ویروس‌های فصلی متنوعی خواهیم بود؛ که یکی از این ویروس‌ها «واریسلا - زوستر» یا همان آبله مرغان است که از ابتدای فروردین سر و کله این ویروس پیدا می‌شود و معمولاً تا اواسط تابستان ادامه می‌یابد. علت شیوع حداکثری این بیماری در اوایل سال این است که در این برهه زمانی، رطوبت هوا بسیار زیاد است و شرایط مساعدی را برای گسترش و انتشار ویروس ایجاد می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در این زمینه آلون بن دیوید تحلیلگر نظامی روزنامه معاریو می‌گوید‌: ایران، روز قیامت را به ما نشان داد. او نوشت: در حین حمله ایران لحظات سختی را تجربه کردیم. ترس تمام وجود سربازانی که در پایگاه‌های هدف قرار گرفته شده بود را فرا گرفته بود. هزاران سرباز در مکان‌های امن قرار گرفتند و دائما سؤال می‌کردند که آیا طبقات امن از آسیب موشک‌های ایران در امان...

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: بر اساس جدول زمان‌بندی، تبلیغات از ساعت صفر بامداد روز 13 اردیبهشت آغاز شده و به‌مدت هفت‌روز تا ساعت 8 صبح پنج‌شنبه 20 اردیبهشت ادامه خواهد داشت.