پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

سیاسی

سیاسی

وب‌گاه عصر ایران

طبق گزاش سفارت ایران در ترکمنستان، هم‌اکنون دیدار خصوصی 2 وزیر در حال برگزاری است.

وب‌گاه عصر ایران

بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگو‌های همدیدی، وضعیت جوی امروز استان تهران آسمانی کمی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

سردار، ولی پور گودرزی به اعتراف متهم به 30 فقره سرقت ابزار، آهن آلات و محصولات کشاورزی در اماکن خصوصی (مزارع و باغات) به ارزش 80 میلیارد ریال در شهرستان ری اشاره کرد و گفت: در ادامه کارآگاهان موفق شدند 2 تن از مالخرانی که متهم اموال مسروقه را به آن‌ها می‌فروخت را شناسایی و دستگیر کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دهقان گفت: اگر غرب به فکر آبروی از دست‌رفته خود است باید ضمن کمک به اجرای قطعنامه و برقراری آتش‌بس در غزه از ادامه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی جلوگیری کند.

وب‌گاه عصر ایران

بررسی‌ها نشان می‌دهد که تاکنون 10 آقازاده به دلیل ارتکاب جرایم مختلف پای میز محاکمه رفته اند که برای برخی از آنان احکام محکومیت صادر شده است.

وب‌گاه عصر ایران

ترکیب دیتای مربوط به پورشه 911 بلک ادیشن و ربات معجونی است که هوش مصنوعی به تازگی ارائه داده است.

وب‌گاه عصر ایران

حمله با چاقو در چندین موقعیت مکانی در شمال ایالت ایلینوی آمریکا به کشته شدن دست کم چهار نفر و زخمی شدن 7 تن منجر شد.

وب‌گاه عصر ایران

هوش مصنوعی با دریافت اطلاعات مربوط به برند آیکیا و بررسی رویکرد این شرکت در بسته بندی و رنگی که بیشتر مورد استفاده قرار می دهد، رندرهای زیر را ارائه کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

نمایشگاهی از زندگی روزمره مردم ایران در عصر قاجار در فرانسه برپا شده است.

وب‌گاه عصر ایران

سوسک های ببری بین 10 تا 15 میلیمتر طول دارند و بسیار متنوع هستند.

وب‌گاه عصر ایران

در این ویدئو، تصویر زیبایی از بیستون را مشاهده می نمایید.

وب‌گاه عصر ایران

فورد جی‌تی توسط شرکت فورد و در پی جشن 100 سالگی این شرکت در سال 2003 ساخته شده و به فروش رسیده‌است. تولید این خودرو با طراحی جدید برای مدل سال 2017 از سر گرفته‌شد. این خودرو یادآور مدل قدیمی و منحصر بفرد جی‌تی40 است که از سال 1966 تا 1969 برای چهار بار متوالی برنده مسابقات 24 ساعته لمانز (شامل کسب مقام اول تا سوم در سال 1966) بوده‌است.

وب‌گاه عصر ایران

سردار حسن مؤمنی رئیس پلیس راه راهور فراجا با اشاره به این مطلب که در این حادثه متأسفانه 9 نفر از هموطنان جان خود را از دست دادند گفت: بارها از رانندگان عزیز خواهش کرده ایم که در حالت خستگی و خواب آلودگی رانندگی نکنند.

وب‌گاه عصر ایران

این خودرو اواخر سال 2012 به سفارش مشتری تولید شد. سبز ایرلندی کد رنگ اختصاصی مورد استفاده در این محصول بوده است. قیمت این مایباخ حدود 380 هزار دلار بوده است.

وب‌گاه عصر ایران

سقز یک ماده بسیار مغذی است که از خواص و مزایای بی شماری برخوردار است. از خواص سقز می توان به کاهش کلسترول، کمک به دیابتی ها و درمان زخم ها اشاره کرد.