جمعه 7 اردیبهشت 1403

سیاسی

سیاسی

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیسی گفت: دولت از کنارچاله ها نمی‌گذرد مگر اینکه برای آنها چاره اندیشی کند. هرآنچه به نفع مردم باشد انجام میدهیم.

وب‌گاه عصر ایران

در دیدار معوقه هفته سی و دوم «سری آ» ایتالیا، شامگاه پنج شنبه از ساعت 21:30 تیم‌های فوتبال «رم» و «اودینزه» به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری 2 بر یک رم به پایان رسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز پنجشنبه در اجتماع مردم مناطق جنوب غربی تهران، در صحن امام‌زاده حسن (ع) با گرامیداشت یاد شهیدان و ادای احترام به خانواده معظم شهدا تصریح کرد: مردم عزیز این مناطق در طول تاریخ انقلاب اسلامی همواره در صف مقدم دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌ها و یار انقلاب، امام و رهبری بودند. رئیس جمهور با بیان اینکه...

وب‌گاه عصر ایران

باغ‌وحشی در ژاپن تایید کرده است که اسب آبی که از هفت سال پیش فکر می‌کردند نر است، در واقع ماده است. جن چان اسم این اسب آبی است که در سال 2017 از مکزیک به باغ وحش تننوجی در اوزاکا برده شد. اسناد گمرکی همراه او نشان می‌داد نر است. به تازگی نگهبانان باغ وحش نسبت به جنسیت این اسب آبی 12 ساله مشکوک شدند و آزمایش DNA انجام دادند که نشان داد جن چان ماده است. کیوشی یاسوفوکو، معاون باغ‌وحش گفت...

وب‌گاه عصر ایران

ویدیویی پربازدید از یک راننده کامیون حرفه‌ای که دست‌فرمان خود را به رُخ بقیه می‌کشد.

وب‌گاه عصر ایران

اداره پلیس بوستون روز پنجشنبه به وقت محلی گفت بیش از 100 نفر روز چهارشنبه در کالج امرسون در بوستون در جریان تظاهرات حامی فلسطین دستگیر شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سومین سالگرد شهادت سردار «سید محمد حجازی» با حضور فرماندهان نظامی برگزار شد.

وب‌گاه عصر ایران

علی اصغر حسن زاده، بازیکن تیم ملی فوتسال در جریان مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا، سوپرگلی زد که در سطح آسیا مورد توجه قرار گرفت. جادوگری این بازیکن را می‌بینید.

وب‌گاه عصر ایران

6 نیروی مرزبان ایرانی که ساعتی قبل توسط نیروهای طالبان در جنوب شرق کشور بازداشت شده بودند با انجام اقدامات لازم آزاد شدند.

وب‌گاه عصر ایران

«ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه امروز پنجشنبه از قصد و نیت خود برای سفر به کشور چین طی ماه می آتی خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

پس از رصد و شناسایی یک خودرو در جاده منطقه شورو به سمت سرجنگل در استان سیستان و بلوچستان، این خودرو را با موشک هدایت شونده مورد حمله قرار گرفت. طی این عملیات موفق 2 تروریست به هلاکت رسیدند./ ایرنا

وب‌گاه عصر ایران

جان کربی، سخنگوی کاخ سفید، در پاسخ به سوالی درباره این گورها گفت که این موضوع به اسرائیل مربوط می‌شود، اما آمریکا خواستار تحقیقات در این زمینه و دریافت اطلاعات بیشتر است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس دولت سیزدهم در پیامی درگذشت معصومه حائری را تسلیت گفت.

وب‌گاه عصر ایران

آتش‌سوزی مهیبی اطراف بیمارستان هفت‌تیر شهرری رخ داده است که در این تصاویر می‌بینید.

وب‌گاه فرارو

رئیس جمهوری، گفت: مشکلات آبی و برقی کشور در حال برطرف شدن هستند.

وب‌گاه عصر ایران

مسعود ترکاشوند: دود گسترده در آسمان شهر ری ناشی از آتش‌سوزی در یک انبار کارتن بود که به دلیل تعطیلی کارخانه و اطلاع دیرهنگام به آتش‌نشانی گسترش یافته است.