جمعه 10 فروردین 1403

سیاسی

سیاسی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس غرب آسیا گفت: بعد از جنگ غزه، کابینه نتانیاهو دچار فروپاشی خواهد شد و مجبور است انتخابات زودهنگام برگزار کند.

وب‌گاه عصر ایران

در ادامه می خواهیم ببینیم انجام ورزش شنا به طور منظم چه فوایدی دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

موفقیت خاتمی در دوم خرداد 76 معلول دو عامل بود. اول آن که مردم او را یک فرد دینی می‌دانستند. عامل دیگری که موجب شد، شخصیت آقای خاتمی در مقابل رقبایش برتر جلوه کند، شگردهای عملیات روانی دستگاه‌ها و جریان‌های هوادار ایشان بود.

وب‌گاه عصر ایران

به گفته پژوهشگران، حجم مغز و اندازه سطح مغز انسان در طی دهه‌های گذشته افزایش پیدا کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

با تلاش دولت موقت بالاخره جنگ اول گنبد در 15 فروردین 1358 پایان یافت. اما یکی از اثرات مخرب جنگ گنبد در شهرهای مازندران بدبینی مردم نسبت به اشخاص وابسته به فدائیان بود به طوری که مردم با دیدن اعضای سازمان نسبت به آن‌ها ابراز انزجار و حتی اهانت فیزیکی می کردند.

وب‌گاه عصر ایران

عبارت صید ارواح ترسناک است. تجهیزات صید، تورها و دام‌های سرگردان در آب‌ها از مشهورترین تجهیزات صید ارواح هستند که موجب هلاکت آبزیان گرفتار شده در آن‌ها می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

بلاک شدن اکانت در اینستاگرام موجب عدم دسترسی کاربر به بعضی از قابلیت‌های مهم می‌شود.

وب‌گاه الف

سخنگوی وزارت خارجه از اقدام نیروی دریایی پاکستان در نجات ماهیگیران سانحه دیده ایرانی تقدیر کرد.

وب‌گاه عصر ایران

رژیم‌های غذایی مختلف و رها کردن رژیم‌های غذایی گذشته از دیگر عوامل شکست رژیم‌های غذایی به حساب می‌آید. هنگامی که رژیم‌های غذایی به طور ناگهانی رها می‌شوند کاهش وزن در رژیم‌های غذایی بعدی سخت‌تر می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

درحالی‌که دست انسان ابزاری باورنکردنی با قابلیت‌های فراوان است، می‌تواند نقش مهمی در انتقال بیماری‌ها داشته باشد و به تهدیدی مرگبار تبدیل شود.

وب‌گاه الف

حسین امیر عبداللهیان، از سفر رئیس جمهور به ترکمنستان در آینده خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

دانشمندان هشدار دادند که قبل از خواب آب ننوشید زیرا ممکن است خطر جدی برای سلامتی باشد.

وب‌گاه عصر ایران

ابزارهای دیجیتال سلامت می‌توانند به کاربران در مبارزه با اعتیاد به گوشی کمک کنند. در ادامه روش استفاده از این ابزارها را بخوانید.

وب‌گاه عصر ایران

استان زنجان بیش از 900 روستا را در دل خود جای داده است؛ روستاهایی که شاید برای نوشتن از آنها چند صد جلد کتاب نیز کم باشد؛ روستاهایی که هر یک زیبایی‌های منحصر به فرد و خارق‌العاده خود را دارند که پرداختن به این ظرفیت‌ها می‌تواند توسعه، عمران و آبادانی را برای ساکنان رقم بزند.

وب‌گاه عصر ایران

بوقلمون گونه بزرگی از پرندگان است که در راسته ماکیان‌سانان قرار دارند بوقلمون از نژاد قرقاولان و سنگین وزن ترین پرنده خانگی است و بومی آمریکای شمالی می‌باشد.

وب‌گاه عصر ایران

برای شروع یک سفر لذت بخش پس از برنامه‌ریزی دقیق، اقدامات مهمی هستند که قبل سفر باید انجام شوند که در ادامه تمامی آن‌ها را معرفی می‌کنیم.