جمعه 10 فروردین 1403

سیاسی

سیاسی

وب‌گاه خبر آنلاین

لطف‌الله دژکام نسبت به برخی بدرفتاری‌های گردشگران در مسجد نصیرالملک گفت: این چه وضعیتی است که ما می‌خواهیم دو رکعت نماز در مسجد خودمان بخوانیم غوغا و جنجال پیش می‌آید و انگار طلبکار هستند. ما که بلیت به کسی نفروختم که طبلکار هستید.

وب‌گاه عصر ایران

دستیار وزیر بهداشت: بر خلاف ادعای برخی رسانه‌های بیگانه در خصوص درج نام ایشان در لیست سیاه وزارت بهداشت، اساسا چنین لیستی وجود نداشته که نام ایشان یا دیگری در آن ثبت شده باشد.

وب‌گاه عصر ایران

پرونده شکایت بانک صادرات از یک شرکت که به دریافت 572 هزار و 486 یورو ارز دولتی اقدام کرده و تعهدات ارزی خود را ایفا نکرده بود در شعبه اول تجدیدنظر تعزیرات حکومتی لرستان رسیدگی شد.

وب‌گاه عصر ایران

در این ویدئو روشی برای اتصال بطری‌های پلاستیکی به لوله pvc را مشاهده خواهید کرد.

وب‌گاه عصر ایران

ظهر پنجشنبه 9 فروردین ماه 1403، طی اعلام تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات 112 کرمانشاه سقوط 4 کولبر در محور مرزی پاوه روستای هانی گرمله به جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه اعلام شد.

وب‌گاه عصر ایران

زهرا داوونژاد بازیگر سریال دفترچه یاداشت با حضور در برنامه شب آهنگی درباره رضا عطاران گفت: رضا عطاران بشدت آدم معمولی و بدون ادعاست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از تاس، اکثر آمریکایی‌ها مخالف جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه هستند. نتایج نظرسنجی جدید گالوپ نشان داد که 55 درصد از آمریکایی‌ها با تهاجم نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه مخالف هستند. این رقم در مقایسه با نظرسنجی نوامبر 2023، افزایش 10 درصدی از خود نشان می‌دهد. بر اساس این نظرسنجی جدید، میزان حمایت آمریکایی‌ها از حملات رژیم صهیونیستی...

وب‌گاه عصر ایران

چاقی جزو مشکلات همگانی دوران کودکی و نوجوانی به حساب می‌آید و به سرعت در حال افزایش است. چاقی در سنین کودکی می‌تواند منجر به چاقی در بزرگسالی شود؛ به طوری که 40 تا 90 درصد کودکانی که دچار چاقی هستند در بزرگسالی از چاقی رنج می‌برند.

وب‌گاه عصر ایران

با افزایش 50 درصدی بارش‌ها در حوزه آبریز دریاچه ارومیه نسبت به سال گذشته و رهاسازی حق‌آبه این دریاچه از سد‌های بالادست، وضعیت این دریاچه رو به بهبود است.

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزاری رویترز به نقل از مقامات دیوان بین المللی دادگستری نوشت: فلسطینی‌های ساکن در غزه با وخامت اوضاع زندگی مواجه هستند و گرسنگی و قطحی در این منطقه در حال گسترش است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از شبکه الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی به زخمی شدن شمار دیگری از نظامیان خود در درگیری‌ها با نیرو‌های مقاومت در نوار غزه اذعان کرد. ارتش رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه اعلام کرد که طی شبانه روز گذشته 8 نظامی دیگر این رژیم در نبرد‌های غزه مجروح شدند. گردان‌های قدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی هم امروز اعلام کردند که تجمعات سربازان و خودرو‌های...

وب‌گاه عصر ایران

آبشار شِوی (تله زنگ) یکی ازآبشار‌های زیبای ایران با 85 متر ارتفاع و 70 متر عرض با نام نیاگارای ایران شناخته می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور ترکمنستان در جریان دیدار با حسین امیرعبداللهیان وزیر امر خارجه جمهوری اسلامی ایران، از شرکت‌های ایرانی برای فعالیت بیشتر در این کشور دعوت کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس دولت سیزدهم با بیان اینکه فلسطین به همان دلیل که حق حیات دارد حق مقاومت نیز دارد تاکید کرد: هرکس مقاومت فلسطینی را رد کند در واقع حق حیات فلسطین را رد کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

در فضای مجازی شایعه شده آندرتیکر بزودی به ایران می‌آید تا یک برند را تبلیغ کند. گفته می‌شود این تبلیغات یکی از گرانترین تبلیغات تاریخ تلویزیون خواهد بود.

وب‌گاه عصر ایران

در این ویدئوی جالب و دیدنی نمایی از صید و فرآوری هزاران تن ماهی مرکب در یک کشتی غول پیکر را می‌بینید.