پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

سیاسی

سیاسی

وب‌گاه عصر ایران

«هاکان فیدان» وزیر امور خارجه ترکیه امروز (چهارشنبه) اعلام کرد «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در تلاش است منطقه را به جنگ بکشاند تا در قدرت بماند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفارت ایران در لندن در آستانه نشست وزرای خارجه گروه هفت پیرامون وقایع اخیر در غرب آسیا، هشدار داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون استاندار کرمانشاه درباره علت صدای ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رهبر انقلاب در تاریخ 29 فروردین سال 1318 در مشهد به دنیا آمدند.

وب‌گاه عصر ایران

در این ویدئو شما با طرز تهیه کوکی زنجبیلی آشنا خواهید شد.

وب‌گاه عصر ایران

پاریس تابستان امسال میزبان المپیک 2024 است و فرانسوی‌ها با وجود تهدیدهای امنیتی که وجود دارد، در تلاش برای برگزاری یکی از باشکوه‌ترین دوره‌های المپیک هستند. به همین خاطر آنها بر حضور قدرتمند در همه رشته‌ها تاکید کرده‌اند.

وب‌گاه عصر ایران

بازیکنان تیم تراکتور در اقدامی جالب، تولد سیامک نعمتی، ستاره راست پای خود را در رختکن این تیم جشن گرفتند. آنها با تهیه یک کیک کوچک، سیامک را در روز تولدش سورپرایز کرده و 30 سالگی او را تبریک گفتند.

وب‌گاه عصر ایران

ناصر کنعانی تاکید کرد: از دیدگاه جمهوری اسلامی ایران ورود دادگاه مذکور به موضوع انفجار ساختمان آمیا و اعلام نظر نهایی در خصوص انگیزه‌ها و عوامل اصلی انفجار، اقدامی ناشیانه و بدور از حزم حقوقی - قضایی است.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان شامگاه چهارشنبه در توئیتی انتظارات مردم این استان را در آستانه سفر دولت سیزدهم به سمنان مورد تاکید قرار داد.

وب‌گاه عصر ایران

سفارت ایران در لندن یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران به عنوان عضو مسوول سازمان ملل، متعهد به اهداف و اصول مصرح در منشور آن سازمان است و بر تعهد خویش به حفظ صلح و امنیت بین المللی اصرار و تاکید می ورزد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، حمله‌های حزب‌الله لبنان به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی همچنان ادامه دارد. بر این اساس حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی اعلام کرد که 2 موضع نظامی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده است. اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای تاکید کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف...

وب‌گاه خبر آنلاین

تصاویری از مهدی هاشمی، حسین شریعتمداری و صفارهرندی در مراسم چهلمین روز درگذشت آیت الله امامی کاشانی را ببینید.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - معاون وزیر و رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، از برنامه‌ریزی برای فعالسازی یکهزار و 960 واحد راکد خبر داد و گفت: افزایش ظرفیت سه هزار و 300 واحد تولیدی نیز در دستور کار قرار دارد.

وب‌گاه عصر ایران

ویدئویی از سواحل جزیره هرمز که نشان می‌دهد بر اثر بارش باران، جریان آب به سمت دریا به رنگ قرمز درآمده، در فضای مجازی مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

وب‌گاه عصر ایران

منابع دیپلماتیک آگاه اعلام کردند که شورای امنیت سازمان ملل قرار است روز جمعه درباره درخواست فلسطین برای عضویت کامل در سازمان ملل رأی‌گیری کند.

وب‌گاه عصر ایران

سردار امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوا و فضای سپاه پاسداران، در حاشیه مراسم رژه نیرو‌های مسلح به مناسبت روز ارتش، در پاسخ به سوال یک خبرنگار درباره واکنش اسراییل به حمله سپاه گفت: 100% درصد می‌زنیم، نگران نباشید.