جمعه 4 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه فرارو

رئیس پلیس راه البرز با اشاره به پیش بینی بارش رگباری باران، رعدوبرق و تگرگ به ویژه در جاده کرج - چالوس گفت: مسافران به دلیل خطر احتمال سقوط سنگ در حاشیه این جاده توقف نکنند.

وب‌گاه فرارو

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به مسئولیت و اثرگذاری پلیس در امنیت، بر نقش سیاست‌گذاری و کارگزاری پلیس به منظور تصمیم سازی و تدبیرسازی تاکید کرد و گفت: مداخله‌گری درست و به موقع در موضوعات و رویداد‌های اجتماعی امری است که باید انجام شود.

وب‌گاه فرارو

ساعتی پیش در صحن شورای شهر شیراز اعلام شد که از مدیران شهری شیراز به دست افراد ناشناس به قتل رسیده است.

وب‌گاه فرارو

رئیس پلیس راه البرز با اشاره به پیش‌بینی بارش رگباری باران، رعدوبرق و تگرگ، به‌ویژه در جاده کرج چالوس گفت: «مسافران به‌دلیل خطر احتمال سقوط سنگ در حاشیه این جاده توقف نکنند.»

وب‌گاه فرارو

نحوه معافیت سربازی همواره پرسشی است که مشمولین درگیر آن هستند. برخی شرایط وجود دارد که سربازان در صورت داشتن آن‌ها می‌توانند برای معافیت اقدام نمایند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همزمان با افزایش قابل توجه شمار قربانیان سیل مرگبار در افغانستان، در این کشور وضعیت اضطراری اعلام شد.

وب‌گاه فرارو

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران گفت: «یک سال از موضوع اتصال درگاه ملی مجوزها به شهرداری تهران گذشته است، اما همچنان این موضوع به سرانجام نرسیده است.»

وب‌گاه فرارو

اداره کل هواشناسی با صدور هشدار نارنجی‌رنگ آورده است: از پیش از ظهر دوشنبه تا پایان ظهر سه شنبه (24 تا 25 اردیبهشت) بارش باران، گاهی رگبار شدید، رعد و برق، گاهی وزش باد خیلی شدید، در بعضی نقاط بارش تگرگ به‌ویژه در نیمه شمالی و مناطق غربی استان تهران پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «الله گل مجاهد» عضو پیشین مجلس نمایندگان افغانستان به اتهام قتل در کابل بازداشت شد.

وب‌گاه فرارو

دبیرکل خانه پرستار کشور گفت: طی یک ماه گذشته، 3 نفر از پرستاران ما در خواب فوت کردند و دلیل فوت‌شان، «سندروم کاروشی» و مرگ بر اثر کار زیاد بود. امروز، پرستاری که در بیمارستان‌های ما کار می‌کند، یک پرستار خسته و بی‌انگیزه و فرسایش داده شده است که اگر مهاجرت نمی‌کند، ترک کار می‌کند و تغییر شغل می‌دهد.

وب‌گاه عصر ایران

جموری اسلامی ایران آماده است بنا به درخواست مقامات افغانستان نیروهای امدادی، تیم‌های پزشکی و اقلام کمکی لازم که هدایای ملت شریف ایران به مردم عزیز افغانستان هستند را از طریق هلال احمر و کمیته امداد امام خمینی (ره) در اسرع وقت به مناطق آسیب دیده اعزام و ارسال نماید.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - فرماندار رفسنجان با اشاره سیلاب مرداد 1401 در این شهرستان گفت: یک هزار و 210 میلیارد ریال برای جبران خسارت سیل به کشاورزان رفسنجان تاکنون پرداخت شده است.

وب‌گاه فرارو

یک کارگاه تهیه و ساخت انواع سلاح و مهمات جنگی و شکاری در شهرستان اندیمشک کشف و منهدم شد.

وب‌گاه فرارو

اعضای شورای شهر تهران مبلغ 15 میلیون تومان را برای طبقه دوم و سوم قبور بهشت زهرا (س) به تصویب رساندند و قیمت یک طبقه برای متوفی نیز رایگان ماند.

وب‌گاه عصر ایران

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی لرستان: موریانه بخش‌هایی از کتاب‌های یک ساختمان انباری کتابخانه که از سال 98 تاکنون به‌صورت اصولی چک نشده بود را از بین برده است. این کتاب‌ها متعلق به کتاب‌های وجین‌شده کتابخانه و برخی کتب کتابخانه روستای دیناروند که سال 97 افتتاح و سال 98 توسط سیل تخریب شده بود است.

وب‌گاه عصر ایران

سازمان جهانی هواشناسی در گزارشی به برخی مخاطرات جوی و رویدادهای شدید آب‌وهوایی ایران در سال گذشته پرداخته و نسبت به چالش‌های اقلیمی ایران، به‌ویژه سیل و خشکسالی ابراز نگرانی کرد.