جمعه 4 آبان 1403

سیل

سیل

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

سیل آستارا، خشکی تالاب هامون، طوفان‌های گردوخاک جنوب شرق و پیامدهای باد «لوار» از جمله مخاطرات جوی و رویدادهای شدید آب و هوایی ایران در سال گذشته است.

وب‌گاه فرارو

محمد حسینی درباره طرح تقسیم تهران به 2 استان شرقی و غربی گفت: کلا تقسیمات کشوری درحال حاضر در کمیسیون سیاسی و صحن دولت مطرح است و مربوط به استان‌های متعددی می‌شود.

وب‌گاه فرارو

احسان فرهادی جراح مغز و اعصاب بیمارستان شهید مدرس ساوه در استان مرکزی گفت: در جریان نزاع در محل کار و درگیری یک جوان با یکی از همکارانش، میله‌ای به سر او زده شده بود. میله دقیقاً روی مغز فرود آمده و جمجمه را سوراخ کرده و به دلیل چسبندگی میله به بدن این مصدوم جداکردن آن بسیار سخت و دشوار بود.

وب‌گاه فرارو

سرهنگ علی اصغر شریفی در خصوص ماده 720 قانون مجازات اسلامی گفت: طبق ماده 720 قانون مجازات اسلامی هرگونه دستکاری در ارقام پلاک وسیله نقلیه جرم تلقی می‌شود. وقتی کلمه جرم به کارگیری می‌شود پس به تبع آن مجازاتی نیز برای آن در قانون تعیین شده است.

وب‌گاه فرارو

علاوه بر شرایط معافیت خدمت سربازی، راه‌هایی برای کسر خدمت در قانون نظام وظیفه در نظر گرفته شده که این کسر‌های خدمت سربازی در واقع نوع خاصی تسهیلات است که کاملا قانونی هستند.

وب‌گاه فرارو

امروز در ایران، پرستاران کمترین حقوق را نسبت به کارکنان دولت می‌گیرند و حقوق ثابت پرستاران، حتی از حقوق معلمان هم کمتر است با وجودآنکه در تمام کشورها، پرستاری به عنوان یک شغل سخت، استرس‌آور و پر خطر شناخته می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان مراتب تأسف و تأثر عمیق دولت و ملت ایران از وقوع سیل در شهر‌ها و روستا‌های مختلف افغانستان خصوصا در مناطق شمالی این کشور را که موجب جانباختن و مصدوم شدن جمعی زیادی از ملت شریف افغانستان و تخریب برخی منازل و خسارات مادی شده است، ابراز داشت. کنعانی ضمن تسلیت به مسئولان و ملت شریف افغانستان و ابراز همدردی...

وب‌گاه فرارو

بنابر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا، امروز 23 اردیبهشت‌ماه، هوای تهران با شاخص عدد 75 در شرایط قابل قبول قرار دارد.

وب‌گاه فرارو

مرگ دو مبتلای بیماری هاری در مشهد و نکا در فاصله کمتر از دو روز بار دیگر زنگ خطر ابتلا به این بیماری مهلک و دردناک را به صدا در آورد.

وب‌گاه فرارو

ایران جزء 10 کشور بلاخیز جهان در مخاطرات طبیعی است و 90 درصد جمعیت کشور در معرض خطر سه پدیده بحرانی قرار دارد. به گفته کارشناسان 32 نوع از 40 بلای طبیعی شناخته‌شده دنیا در ایران اتفاق می‌افتد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر بارش باران در 13 استان کشور از آماده‌باش تیم‌های عملیاتی هلال احمر خبر داد.

وب‌گاه فرارو

روزانه حدود 180 متوفی به بهشت زهرا منتقل می‌شوند. ظرفیت تنها گورستان رسمی پایتخت تا پایان سال تکمیل می‌شود. معاون شهردار می‌گوید که «تکلیف گورستان جدید تهرانی‌ها مشخص شد.»

وب‌گاه فرارو

معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران با بیان اینکه درخواستی از سوی شهرداری تهران برای ساخت هتل در پارک‌های جنگلی به ما داده نشده است، گفت: «در صورت دریافت چنین درخواستی، با آن مخالفت خواهیم کرد، چراکه این کار با اهداف طرح‌های ما منافات دارد.»