جمعه 4 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌سازمان جهانی هواشناسی در گزارشی به برخی مخاطرات جوی و رویدادهای شدید آب‌وهوایی ایران در سال گذشته پرداخته و نسبت به چالش‌های اقلیمی ایران، به‌ویژه سیل و خشکسالی ابراز نگرانی کرد. سازمان جهانی هواشناسی در گزارشی به برخی مخاطرات جوی و رویدادهای شدید آب‌وهوایی ایران در سال گذشته پرداخته و نسبت به چالش‌های اقلیمی ایران، به‌ویژه سیل و خشکسالی ابراز نگرانی کرد. سازمان جهانی هواشناسی وضعیت...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان جهانی هواشناسی در گزارشی به برخی مخاطرات جوی و رویدادهای شدید آب و هوایی ایران در سال گذشته پرداخته و نسبت به چالش های اقلیمی ایران به ویژه سیل و خشکسالی ابراز نگرانی کرد.

وب‌گاه فرارو

مدیر محصول شاد با بیان اینکه دانش‌آموزان دو روز قبل از امتحانات، محتوای لازم برای تمامی پایه‌ها و تمام رشته‌ها در امتحانات نهایی را می‌توانند به‌صورت صد درصد رایگان در شاد ببینند، گفت: «این کار برای مخاطبان با هدف اجرای عدالت آموزشی و دسترسی برابر برای همه به اشتراک گذاشته می‌شود.»

وب‌گاه فرارو

اقدام شهرداری منطقه 3 تهران در سد معبر انبار یک داروخانه خبرساز شد، اما شهرداری اعلام کرده ملک کاملاً نا ایمن بوده و دست اندرکاران می‌خواستند با خودروی حمل دارو مصالح ساختمانی را وارد کنند.

وب‌گاه فرارو

سازمان جهانی هواشناسی در گزارشی به برخی مخاطرات جوی و رویدادهای شدید آب‌وهوایی ایران در سال گذشته پرداخته و نسبت به چالش‌های اقلیمی ایران، به‌ویژه سیل و خشکسالی ابراز نگرانی کرد.

وب‌گاه فرارو

معاون فنی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور تاریخ اعلام نتایج اولیه، زمان انتخاب رشته، مصاحبه و زمان آزمون های عملی نوبت های اول و دوم آزمون سراسری، کارشناسی ارشد و دکتری را اعلام کرد.

وب‌گاه فرارو

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: «تصاویر منتشرشده از آتش‌سوزی قطار، مرتبط با قطارهای متروی تهران و حومه نیست.»

وب‌گاه فرارو

کشف جسد یک پسر جوان در خانه‌اش درحالی‌که با ضربات چاقو به قتل رسیده بود و بررسی تلفن همراه او پلیس را به دوست مقتول رساند که عامل جنایت بود.

وب‌گاه فرارو

وزیر بهداشت با اشاره به آغاز تزریق دو واکسن روتاویروس و پنوموکوک در هفت استان کشور گفت: «درمان رایگان کودکان زیر هفت سال در تمام مراکز دولتی وابسته به وزارت بهداشت انجام می‌شود.»

وب‌گاه 55 آنلاین

سیل اگرچه ظاهری خشن و پرخسارت دارد اما یکی از مواهب سرزمین‌های خشک است. اکنون که بحث عبور ایران از خط قرمز برداشت از آب‌های زیرزمینی سرخط خبرهاست، بخش‌هایی از کشور در تنگنای خسارت‌های جانی و مالی سیل در اردیبهشت 1403 قرار دارد. بخش‌هایی از استان فارس، کرمان، یزد، سیستان و بلوچستان در معرض سیلاب بودند. ا

وب‌گاه فرارو

طلا زن جوانی بود که در مشهد سکونت داشت، تبلیغات برند‌های مختلف لوازم آرایشی را در پیج شخصی خود انجام می‌داد، حدود پنجاه هزار نفر فالوئر داشت، غروب چهارشنبه او از طبقه هفتم یک برج لوکس خود را از روف‌گاردن به پایین پرتاب می‌کند.

وب‌گاه فرارو

دختر 27 ساله که دکتر داروساز است، با مراجعه به پلیس از همسرش به‌دلیل ترک کردن او شکایت کرد و ماجرای عجیب ازدواجش را برای پلیس بازگو کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

احسان جمالی در نشست خبری سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور گفت: نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد سال 1403 تا 15 خرداد اعلام می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون امور بین‌الملل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران از آمادگی این نهاد بشردوستانه برای امدادرسانی به مردم سیل‌زده افغانستان خبر داد.

وب‌گاه فرارو

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران گفت: «پلیس در وهله اول به‌صورت اعمال قانون برخورد می‌کند، ولی اگر سد معبر طوری باشد که باعث راه‌بندان شود، حق را به شهروندان داده و وسیله نقلیه‌ای را که سد معبر کرده است، به توقف‌گاه و پارکینگ هدایت می‌کند و متصرف وسیله نقلیه برای ترخیص خودرو باید مراحلی را طی کند که به سد معبر نمی‌ارزد.»

وب‌گاه فرارو

دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از توسعه گردشگری دریایی و حمل‌ونقل مسافر دریایی در مناطق آزاد کشور خبر داد و گفت: «در نظر داریم تا علاوه‌بر توسعه خطوط دریایی داخلی، خطوط مسافرتی و تفریحی از جزایر کیش و قشم به مقاصد دبی و عمان را راه‌اندازی کنیم.»