جمعه 4 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه فرارو

هفته پیش رو در بسیاری از نقاط کشور، علی الخصوص در نوار جنوبی و فلات مرکزی کشور شاهد غلبه گرما به شرایط جوی فعلی و افزایش محسوس دمای هوا خواهیم بود.

وب‌گاه فرارو

مدیرکل امور فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو، جعل آرم سازمان در برخی محصولات آرایشی و بهداشتی تقلبی را تأیید کرد.

وب‌گاه فرارو

در روز‌های گذشته اخباری مبنی بر سرقت از پارکینگ‌های نمایشگاه منتشر شده بود که یکی از آن‌ها موتورسیکلت یکی از خبرنگاران بود، اما این بار سارقان به بخش بین‌الملل نمایشگاه دستبرد زدند و مقداری وجه نقد از غرفه ترکیه ربودند.

وب‌گاه فرارو

یک گور دوره عصر آهن در جریان خاک‌برداری در مسیر چهار باند کردن جاده پارس‌آباد سربند در استان اردبیل کشف شد.

وب‌گاه فرارو

مرد 52 ساله اقدام به ربودن همسر و دختر مرد کارخانه داری کرد که 12 سال پیش از خانه شان سرقت کرده بود.

وب‌گاه فرارو

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره مراجعه بیماران به مراکز درمانی سطح 2 گفت: طبق آمار 37 هزار و 492 نفر برای درمان ناباروری به مراکز سطح 2 مراجعه کرده‌اند که موفقیت 30 درصدی حاصل شده است.

وب‌گاه فرارو

سخنگوی سازمان نظام پزشکی درباره علل خودکشی در جامعه پزشکی گفت: ناامیدی که رزیدنت‌ها نسبت به آینده‌ی شغلی که برای خودشان در حال حاضر می‌بییند، بر خلاف تصوراتشان پیش از ورود به حوزه پزشکی بوده است که از جمله دلایل ایجاد نگرانی در آن‌ها است و این خود عاملی است برای شروع استرس و اضطراب که به افسردگی منجر می‌شود و پس از گذر از این مراحل و عدم انگیزه و ناتوان حس کردن خودشان، ممکن است دست...

وب‌گاه فرارو

ایسلند کمترین میزان مرگ‌ومیر ناشی از تصادفات جاده‌ای را دارد. این کشور به ازای هر 100 هزار نفر، تنها 2.8 مرگ‌ومیر جاده‌ای دارد. سوئد در جایگاه بعدی قرار دارد. ایمن‌ترین کشورها پس از این دو کشور به‌ترتیب نزولی، بریتانیا، هلند، نروژ و سوئیس و دانمارک هستند.

وب‌گاه فرارو

رئیس حوزه قضائی بروات از تحت تعقیب قرار گرفتن 6 نفر در ارتباط با آتش سوزی کارخانه مدیران خودرو خبر داد و گفت: با مدیرانی که مرتکب ترک فعل شده باشند برخورد قضایی خواهد شد.

وب‌گاه فرارو

در جریان بازدید شهردار تهران از روند پیشرفت عملیات اجرایی پروژه بازسازی و راه اندازی پایانه جدید شرق، بار دیگر لزوم و اهمیت اتصال این مرکز تبادل سفر به شبکه مترو پایتخت از طریق توسعه شرقی خط 2 مترو مورد تأکید قرار گرفت.

وب‌گاه فرارو

لحظاتی پیش زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 4.6 ریشتر اهل در شهرستان لامرد استان فارس را لرزاند.

وب‌گاه فرارو

سهیلا هم‌زمان 2 شوهر داشت و در 2 خانه زندگی می‌کرد و شوهرانش هم اطلاعی از این دسیسه نداشتند.

وب‌گاه فرارو

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان از مفقود شدن یک مرد 60ساله حوالی نوچمن و عملیات جست‌وجو برای پیدا کردن او خبر داد.

وب‌گاه فرارو

بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگو‌های همدیدی، امروز (22 اردیبهشت‌ماه) آسمان استان تهران صاف تا قسمتی ابری، در بعضی ساعات افزایش ابر و وزش باد و در نیمه جنوبی استان گاهی افزایش باد پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه فرارو

متهم پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی به قتل همکار خود در رستوران اعتراف و عنوان کرد اختلاف آن‌ها به‌خاطر بستن شیر فلکه گاز بوده است!

وب‌گاه فرارو

دبیر مرکز رصد، پایش و مدیریت آسیب‌های اجتماعی کلانشهر تهران گفت: شناسائی و رصد دائم آسیب‌های اجتماعی در دستور کار شهرداران مناطق و نواحی قرار دارد.