شنبه 5 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه فرارو

سرهنگ مهدی افشاری در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به کشف البسه قاچاق از انباری در محدوده بازار تهران شدند. رسیدگی به این پرونده در پی انجام اقدامات اطلاعاتی در دستورکار ماموران قرار گرفت و در جریان آن مشخص شد مقادیری کالای خارجی در انباری در بازار تخلیه و دپو شده است.

وب‌گاه فرارو

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد گفت: «انفجار گاز شهری در مغازه‌ای واقع در خیابان احمدآباد مشهد باعث تخریب منازل و شکستن شیشه‌های ساختمان‌های اطراف شد.»

وب‌گاه فرارو

پژوهش‌گرانی از دانشگاه خوارزمی اقدام به انجام یک مطالعه پژوهشی پدیدارشناسانه کرده‌اند که در آن، دیدگاه زنان ایرانی در مورد سرطان پستان مورد بررسی علمی واقع شده است.

وب‌گاه فرارو

دبیر مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی زابل گفت: «با شروع توفان از ساعت 6 صبح روز گذشته ماه جاری تاکنون 324 نفر بیمار و مصدوم به اورژانس‌های پیش‌بیمارستانی، بیمارستانی و مراکز بهداشتی درمانی منطقه سیستان شامل پنج شهرستان زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز مراجعه کرده‌اند و از خدمات درمانی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زابل بهره‌مند شدند.»

وب‌گاه فرارو

طی دو روز گذشته، 6 کارگر در چهار حادثه جداگانه شغلی در شهرهای یزد، مشهد و اصفهان جان خود را از دست داده یا زخمی شدند.

وب‌گاه فرارو

معاون فنی آماری سازمان سنجش آموزش کشور با تأکید بر اینکه 26 هزار دانشجوی دکتری در سال 1403 در دانشگاه‌ها پذیرش خواهند شد، گفت: «13 هزار نفر از این دانشجویان در دانشگاه‌های دولتی و 13 هزار نفر دیگر نیز در دانشگاه آزاد پذیرش می‌شوند.»

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه فرارو

متصدی نانوایی مدعی بود فردی که لباس فرم نیروی انتظامی با درجه سرهنگی را به تن دارد، برای گرفتن نان بدون نوبت، اقدام به توهین و درگیری کرده است.

وب‌گاه فرارو

روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران درباره پایه پل بزرگراه شهید مدرس_ بلوار میرداماد با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سلامت پایه پل برای عموم شهروندان قابل مشاهده است.

وب‌گاه فرارو

بررسی اخبار رسمی منتشر شده نشان می‌دهد از ابتدای فروردین تا 15 اردیبهشت ماه 1403 دست‌کم 23 زن و دختر توسط «همسر، پدر، برادر و خواستگار سابق خود» به قتل رسیدند.

وب‌گاه فرارو

تحقیقات درباره متهم به قتلی که دوست خود را کشته و یک سال راز قتل را مخفی نگه داشته بود، جزئیات تازه‌ای از این پرونده را فاش کرد.

وب‌گاه فرارو

در گزارش علمی جدیدی که به‌تازگی منتشر شده است، بیان شده که استفاده از گوشی‌های همراه هوشمند، به دختران بیش از پسران آسیب می‌رساند، آیا این مطلب حقیقت دارد؟

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علیرضا کریمیان مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور جزئیات برگزاری مجدد نوبت اول آزمون سراسری ویژه داوطلبان سیل‌زده شهرستان زیرکوه را تشریح کرد. وی گفت: با اشاره به مشکلات تعدادی از داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم انسانی و علوم ریاضی و فنی نوبت اول آزمون سراسری سال 1403 در صبح روز پنج‌شنبه 6 اردیبهشت ماه به دلیل وقوع سیل در منطقه...

خبرگزاری دانشجو

بابک یکتاپرست، سخنگوی اورژانس در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو _ زهره عرب زاده پیرامون سهم حوادث طبیعی در مرگ و میر‌های امسال اظهار داشت: امسال، نسبت به سال گذشته سال پر باران و پر حادثه‌ای را داریم. باران‌های موسمی با یک سری از حوادث همراه شده بود. وی افزود: در 45 روز اول سال، حوادث رعد و برق، ریزش کوه و گرد و غبار، طوفان و سیل 1165 نفر از هم وطنان ما را دچار مصدومیت کرد....

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دکتر علیرضا کریمیان با اشاره به مشکلات تعدادی از داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم انسانی و علوم ریاضی و فنی نوبت اول آزمون سراسری سال 1403 در صبح روز پنج‌شنبه 6 اردیبهشت ماه به دلیل وقوع سیل در منطقه شهرستان زیرکوه استان خراسان جنوبی، گفت: با هماهنگی انجام شده با استانداری خراسان جنوبی و مسئولان شهرستان زیرکوه کلیه پیش بینی‌های لازم برای برگزاری...