جمعه 4 آبان 1403

سیل

سیل

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدحسن نامی، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور امروز در مراسم گرامیداشت روز هلال احمر گفت: کشور ما با بیش از یک میلیون کیلومتر وسعت، بیشترین مخاطرات و سوانح انسان ساز را در دنیا دارد. از 64 رخداد شناخته شده در دنیا، 44 مورد در کشور ما رخ داده است و مهم‌ترین آن سیل و زلزله فرونشست و... است. وی ادام داد: اگر جمعیت هلال احمر که پیش قراول کمک به مردم...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه فرارو

همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز 19 اردیبهشت ماه 1403 از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری دانشجو

نشست ادبی «عصا بیفکن (2)» شامگاه جمعه 14 اردیبهشت توسط گروه بین المللی هندیران برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده رهبر معظم انقلاب در آخرین نشست از پنجمین دوره مجمع عمومی جمعیت هلال‌احمر بر اهمیت بهره‌گیری از سیره‌رفتاری امیرالمومنین علیه السلام در جمعیت هلال‌احمر تاکید کرد.

وب‌گاه فرارو

به گفته رئیس اتحادیه فناوران رایانه، سیل امارات مشکلی برای تأمین ارز کشور و همین‌طور واردات کالا از امارات به‌وجود نخواهد آورد.

وب‌گاه عصر ایران

بنابر ویدئو‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی شهر مدینه عربستان روز دوشنبه شاهد بارش شدید باران و جاری شدن سیل بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اداره مدیریت حوادث طبیعی پاکستان با انتشار بیانیه ای از آسیب دیدن 116 خانه مسکونی و جاده های ارتباطی در ایالت خیبرپختونخواه خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پیرامون برگزاری آزمون مجدد از داوطلبان شهرستان زیرکوه (از استان خراسان جنوبی) در گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی آزمون سراسری سال 1403 (نوبت اول) اطلاعیه ای صادر شد. به اطلاع داوطلبان آزمون سراسری سال 1403 (نوبت اول) شهرستان زیرکوه از استان خراسان جنوبی می‌رساند، با توجه به وقوع سیل در این شهرستان و مسدود شدن مسیر تردد داوطلبان در روز...

وب‌گاه عصر ایران

در پی بارش شدید باران و جاری شدن سیل در مناطق مختلف سومالی، دست کم 7 کودک جان خود را از دست دادند.