جمعه 4 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه فرارو

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران از مراجعه بیش از 100 هزار نفر به دلیل نزاع به مراکز پزشکی قانونی این استان در سال 1402 خبر داد.

وب‌گاه فرارو

دبیرکل جمعیت مبارزه با دخانیات ایران گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد 80 درصد اماکنی که دخانیات در آنجا سرو می‌شود، جزو اماکن ممنوعه برای استعمال دخانیات هستند.

وب‌گاه فرارو

جانشین انتظامی شهرستان "قاین" از پیدایش پسربچه 3 ساله توسط مأموران انتظامی خبر داد و گفت: «با تلاش مأموران پسربچه گمشده به آغوش خانواده‌اش بازگشت.»

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، منابع محلی در ولایت بغلان اعلام کردند تاکنون مرگ بیش از 210 نفر در شهرستان‌های «بغلان مرکزی» و «برکه» در پی سرازیرشدن سیل‌های روز گذشته تأیید شده است. «محمدنسیم» یکی از بزرگان محلی در شهرستان برکه به «هشت صبح» گفته است بر اثر این سیلاب بیش از دو هزار خانه در منطقه «فلول» و چندین روستای این شهرستان تخریب شده است. وی افزود اجساد بیشتر قربانیان...

وب‌گاه فرارو

رئیس پلیس آگاهی فراجا از کشف کلاهبرداری هزار میلیارد ریالی با عنوان پیش فروش خودرو با 146 شاکی خبر داد و گفت: متهم این پرونده با هماهنگی مراجع قضایی دستگیر و روانه زندان شد.

وب‌گاه فرارو

معاون سلامت دامپزشکی گلستان با اشاره به بیماری مشترک و مهلک تب خونریزی دهنده کریمه - کنگو (CCHF) بیان کرد: این بیماری غیر از ویرمی و تب چند روزه در دام فاقد هرگونه علایم بوده و مخاطرات و عواقب آن در جمعیت انسانی بروز نموده که می‌تواند به مرگ انسانی نیز منجر گردد.

وب‌گاه فرارو

مدیرعامل سازمان مهندسی عمران شهرداری تهران با بیان این‌که بررسی‌ها نشان داده است که ساخت 98 تقاطع، 730 کیلومتر مسیر تهرانی‌ها را کوتاه‌تر می‌کند، اظهار کرد: قطعا ساخت 50 تقاطع می‌تواند حدود 500 کیلومتر مسیر را کوتاه‌تر کند و به همین اندازه در مصرف سوخت در وقت شهروندان و در کاهش طول سفر و در نتیجه کاهش ترافیک کمک خواهد کرد.

وب‌گاه فرارو

جعفر یازرلو در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پرواز مسیر مشهد - ایلام - مشهد پس از حدود یک سال توقف از سر گرفته می‌شود، اظهار کرد: با هماهنگی صورت‌گرفته، اولین پرواز این مسیر توسط شرکت هواپیمایی زاگرس از هفته اول خردادماه انجام می‌گیرد.

وب‌گاه فرارو

رئیس پلیس راهور گفت: «افزایش مبلغ جرائم رانندگی تصویب شده است، اما همچنان در انتظار ابلاغ دولت است و تا زمانی که دولت ابلاغ نکند، مبلغ جرائم مانند گذشته است و تغییری ندارد.»

وب‌گاه فرارو

اعمال فسخ یک قرارداد ممکن است در برخی موارد مشکلاتی داشته باشد، زیرا بستگی به شرایط خاص قرارداد، قوانین محلی، و توافقات طرفین دارد که چند عاملی که ممکن است فرایند فسخ قرارداد را پیچیده کنند، عبارت است از شرایط خاص قرارداد که می‌تواند فرایند فسخ را تعقیب کند.

وب‌گاه فرارو

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران درباره نقطه‌یابی آرامستان‌های جدید شهر تهران نیز گفت: نقطه‌یابی‌ها انجام شده، اما تا با مالک توافق کامل حاصل نشود این نقاط قابل اعلام نیست البته زمینی در شرق تهران تقریبا توافق نهایی آن حاصل شده است.

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز جوانی جمعیت وزارت بهداشت با اشاره به کاهش آمار ازدواج در سال 1402 به‌دلیل پیری جمعیت، از افزایش زایمان زنان 20 تا 24 سال در کشور خبر داد.

وب‌گاه فرارو

مسئول فرهنگی و زیباسازی شهرداری دهدشت با اشاره به ماده 92 قانون شهرداری‌ها نوشتن هر نوع مطلب یا الصاق هر نوع نوشته‌ای بر روی دیوارهای شهر را که مخالف مقررات شورای شهر باشد، ممنوع و تخلف دانست.

وب‌گاه فرارو

رئیس سازمان غذا و دارو افزود: «مصرف خودسرانه دارو در کشور بالاست و بیماران یا همراهانشان با اصرار فراوان خواهان نوشتن دارو در نسخه یا خرید بدون نسخه از داروخانه هستند و دارو‌های آنتی‌بیوتیک و در بین آن‌ها آموکسی‌سیلین، دومین دارو از نظر مصرف عددی در کشور است که منطقی نیست و باعث مقاومت میکروبی بدن می‌شود.»

وب‌گاه فرارو

این عکس، خیابان شاهرضا (انقلاب) - تقاطع کاخ (فلسطین) را در سال 1347 خورشیدی نشان می‌دهد.