شنبه 5 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل حفاظت محیط‌زیست لرستان از مشاهده پلنگ ایرانی در این استان خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

روستای پزم تیاب در دهستان جهلیان بخش مرکزی شهرستان کنارک در استان سیستان و بلوچستان می باشد که با گذشت چندین روز از سیل همچنان درگیر خسارات ناشی از سیل است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان از صدور یک هشدار سطح نارنجی و یک هشدار سطح زرد هواشناسی در سطح استان خبرداد.

وب‌گاه عصر ایران

تصاویری از شستشوی برج‌های دبی به وسیله پهپاد‌ها پس از سیل وحشتناک را تماشا میکنید.

وب‌گاه خبر آنلاین

در روستای کپرجودکی لرستان، لک‌لک‌های تالاب بیشه دالان وقتی می‌خواهند صاحب خانه شوند، روی مهربانی اهالی روستا حساب باز می‌کنند. آن‌قدر روی تیرهای برق می‌نشینند که رئیس شورای روستا متوجه می‌شود که باید دست به‌کار شود.

وب‌گاه فرارو

در روستای کپرجودکی لرستان، لک‌لک‌های تالاب بیشه دالان وقتی می‌خواهند صاحب خانه شوند، روی مهربانی اهالی روستا حساب باز می‌کنند. آنقدر روی تیر‌های برق می‌نشینند که رئیس شورای روستا متوجه می‌شود که باید دست به‌کار شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

پلیس محلی کنیا امروز (دوشنبه) اعلام کرد بر اثر شکستنِ یک سد در یکی از شهرهای شمال «نایروبی»، پایتختِ این کشور که در پی بارش‌های شدید تخریب شد، دست‌کم 42 نفر کشته شده‌اند و چندین نفر دیگر همچنان مفقود هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شی جین‌پینگ رئیس‌جمهوری چین در حالی هفته آینده به فرانسه سفر خواهد کرد که پکن به دنبال همکاری عملی و ارتباطات راهبردی با فرانسه در بحبوحه تنش‌ها در روابط تجاری با اتحادیه اروپا است.

وب‌گاه فرارو

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: «فرماندار حاجی‌آباد زیرکوه خراسان جنوبی باید نسبت به تخریب‌های ناشی از سیل گزارش کاملی به وزارت کشور و مجلس شورای اسلامی ارائه کند و سازمان سنجش نیز با نگاهی منصفانه و عادلانه به شرایط خاص دانش‌آموزان جامانده از کنکور رسیدگی کند.»

وب‌گاه خبر آنلاین

بارشی که در استان‌های جنوبی و شهرهای عربی حاشیه خلیج فارس رخ داده کاملا طبیعی است و هیچ ربطی به بارورسازی ابرها به شکل وسیع در این مناطق ندارد. چرا که چنین بارورسازی اساسا از عهده بشر خارج است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌رئیس پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو، شایعه تاثیر بارورسازی ابرها در بارش‌های اخیر مناطق جنوبی و شرقی کشور را تکذیب کرد. رئیس پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو، شایعه تاثیر بارورسازی ابرها در بارش‌های اخیر مناطق جنوبی و شرقی کشور را تکذیب کرد. در پی بارش‌های سهمگین اخیر در مناطق جنوبی و شرقی کشور بالاخص استان‌های هرمزگان، سیستان و بلوچستان و کرمان، شایعاتی در بین آحاد مردم و در فضای مجازی دست...

وب‌گاه عصر ایران

«عایض المزیدی» شهروند عربستانی موفق شد با مهارت خود در رانندگی لودر به امدادگران کمک کند و چند جوان گرفتار در سیل را از طغیان رودخانه‌ای در شهرستان «البیشه» استان «عسیر» نجات دهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر عامل شرکت صنایع نساجی هلال ایران گفت: توانسته ایم 30 خانوار را بر سر سفره نساجی هلال ایران بنشانیم.

وب‌گاه فرارو

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز با اشاره به اینکه براساس پیش‌بینی‌های هواشناسی بارش‌های آخر هفته سنگین خواهد بود، بر لزوم آمادگی کامل برای این روزها در حوزه خدمات شهری تأکید کرد.

وب‌گاه فرارو

کارشناس مسئول کنترل بیماری‌های منتقله از ناقلین وزارت بهداشت درباره علائم بیماری مالاریا هم توضیح می‌دهد: علائم تیپیک مالاریا، تب، لرز و تعریق است که در گذشته به تب نوبه معروف بوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با اعلام هشدار هواشناسی درباره بارندگی‌های پایان هفته شیراز آماده باش شد. با اعلام هشدار هواشناسی درباره بارندگی‌های پایان هفته شیراز آماده باش شد. به گزارش عرشه آنلاین، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز با اشاره به اینکه بر اساس پیش‌بینی‌های هواشناسی بارش‌های آخر هفته سنگین خواهد بود بر لزوم آمادگی کامل برای این روزها در حوزه خدمات شهری تأکید کرد.