جمعه 4 آبان 1403

سیل

سیل

خبرگزاری دانشجو

محرم نویدکیا، سرمربی مس رفسنجان در نشست خبری قبل از دیدار برابر گل گهر سیرجان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر، اظهار کرد: کارگران و معلمان بزرگترین و بهترین اقشار جامعه هستند و به آن‌ها تبریک می‌گویم. فردا داربی استان کرمان و یک بازی فوق‌العاده مهم در پیش داریم. برای ما خیلی اهمیت دارد، چون ما اگر بخواهیم شرایط‌مان را در جدول بهتر کنیم، نیاز داریم بازی خوب و باکیفیت بالا انجام دهیم تا...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سخنگوی قوه قضاییه درباره آخرین وضعیت پرونده سیل در استان سیستان و بلوچستان و اعلام جرم علیه شهردار زاهدان گفت: اعلام جرم صورت گرفته در شهرستان کنارک در خصوص ترک فعل‌های منجر به وقوع سیل اواخر سال گذشته انجام شده است. اعلام جرم صورت گرفته در خصوص شهرداری زاهدان ارتباطی با وقایع منجر به سیل ندارد و در خصوص شکایت اداره کل استاندارد و مدیر کل صنعت...

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: زمانی که به رفسنجان آمدم سعی کردم به مس کمک کنم و تا به امروز نگفته‌ام که کار خارق‌العاده‌ای انجام دادم.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی مس رفسنجان درباره فسخ قرارداد با مدافع عراقی تیمش توضیحاتی را ارائه کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس رسانه ملی از آمادگی صداوسیما برای ثبت و به تصویر کشیدن دستاورد‌های افتخارآمیز وزارت نیرو در قالب تولیدات ماندگاری، چون مجموعه‌های نمایشی سخن گفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی قوه قضاییه از نقض حکم اعدام بابک زنجانی و تبدیل آن به حبس خبر داد.

وب‌گاه فرارو

شرکت آب منطقه‌ای استان ایلام نسبت به وقوع سیل در استان هشدار داد.

وب‌گاه عصر ایران

در پی این سیل و به دلیل پیش‌بینی هواشناسی دولت، بازگشایی مدارس در سراسر کنیا را به تعویق انداخته است.

وب‌گاه 55 آنلاین

سیل سال1398 برای روستای ما برکت آورد. تالاب پرآب شد و 2سال بعد از آن هم به لطف خدا، بارندگی خوب بود. از آن سال زادآوری لک‌لک‌ها خیلی خوب شد. هرکدام 3تا جوجه را بزرگ کردند. لک‌لک‌ها تمام سال اینجا ماندند و فقط بچه‌هایشان لانه را ترک کردند. سال بعد لک‌لک‌های بالغ به روستا برگشتند.

وب‌گاه فرارو

مقامات محلی کنیا می‌گویند حادثه شکستن یک سد روز گذشته (دوشنبه) در شمال نایروبی، پایتخت این کشور که دست‌کم 42 قربانی گرفت، باعث شد آمار تلفات سیلاب‌های مرگبارِ روز‌های اخیر در این منطقه به بیش از 120 نفر برسد.

وب‌گاه فرارو

بارش شدید و سیلاب جاری‌شده در کرمان سبب تخریب تعدادی از مهم‌ترین بنا‌های تاریخی کرمان شد. «گنبد یخچال تاریخی» سیرجان که پیش‌تر توسط مالک کاملاً خودسرانه مرمت غیراصولی شده بود، فروریخت و بخش‌هایی از قلعه نرماشیر هم به‌دلیل بارندگی تخریب شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان هواشناسی در هشدار جدیدی از «احتمال جاری شدن روان‌آب و سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی و خسارت به محصولات زراعی و باغی» در استان سیستان و بلوچستان در روز پنجشنبه 13 اردیبهشت خبر داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اهالی روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان می‌گویند با گذشت دو هفته از سیل فروردین، 30 پارچه آبادی حوزه «کاجو» هنوز راه رفت و آمد ندارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سال گذشته پرونده موارد مالاریای کشور با حدود ده هزار مورد بیماری بسته شد و این عدد نسبت به مدت مشابه در 1401 دو برابر شده است،

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بسته اخبار اجتماعی ایرنا در دهم اردیبهشت به تدوین سند ملی مبارزه با فساد، شناسایی درختان کهنسال، امدادرسانی به 6 هزار نفر گرفتار در سیل، خلیج‌فارس بزرگترین منطقه تامین انرژی جهان، تلاش‌های یک معلم برای شکوفایی استعداد نویسندگی، شناسایی12 هزار صفحه فروش سلاح و تدوین نهایی منشور مشاوره خانواده پرداخته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روز گذشته جداول بودجه 1403 در صحن علنی مجلس به تصویب رسید. بر این اساس جداول یک تا 9 لایحه بودجه 1403 به تصویب نمایندگان رسید. جدول یک در مورد منابع و مصارف بودجه، جدول 2 خلاصه درآمدها و هزینه‌های دولت، جدول 3 در خصوص خلاصه درآمدها و هزینه‌های دولت، جدول 4 در مورد خلاصه واگذاری و تملک دارایی‌های مالی، جدول 5 در مورد منابع قانون بودجه، جدول 7 در مورد اعتبارات دستگاه‌های اجرایی ذیل دستگاه‌های...