شنبه 5 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران اقدامات این قرارگاه برای کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان را تشریح کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر کل پیش بینی سازمان هواشناسی کشور گفت: بارش های اخیر در برخی مناطق جنوبی بی سابقه بوده و این بارش ها تا پایان هفته در این مناطق تشدید خواهد شد.

وب‌گاه عصر ایران

گزارش‌های خبری و پست‌های شبکه‌های اجتماعی بلافاصله بارورشدن ابرها را عامل سیل‌های شدید اخیر دانستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر کشور در دومین روز از سفر خود به سیستان و بلوچستان از مناطق سیل زده جنوب این استان بازدید کرد.

وب‌گاه عصر ایران

سیل روز گذشته در دبی، پایتخت امارات متحده عربی، چنان این شهر را درنوردید که بزرگراه‌ها و خیابان‌ها به رودخانه‌های خروشان تبدیل شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر امور عملیات راهداری، ماشین‌آلات و مدیریت بحران سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اعلام‌کرد: در پی بارش باران در روزهای اخیر و وقوع سیل در برخی استان‌ها، همه ظرفیت‌های راهداری برای بازگشایی محورهای مسدود به کار گرفته می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

جاده مسیر چابهار به نوبندیان پس از بارش شدید باران به یک دریاچه بزرگ تبدیل شده است. در چند روز گذشته در پی بارش باران‌های سیل آسا، در برخی از استان‌های کشور سیلاب جاری شده است. در این میان جاده مسیر چابهار به نوبندیان پس از بارش شدید باران به یک دریاچه بزرگ تبدیل شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا در کیش با اعلام کنفدراسیون مچ اندازی آسیا لغو شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اعضای تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان تمرینات خود را در شهر بیشکک قرقیزستان پیگیری کردند.

وب‌گاه عصر ایران

روز چهارشنبه 29 فروردین ماه 1403، هفت کودک اهل روستای تلمیشان در بخش کهیر از توابع شهرستان کنارک، گرفتار سیل در رودخانه کهیر شده بودند. نهایتا توسط قایق‌های اعزامی مردم شهر کنارک نجات پیدا کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر امور عملیات راهداری، ماشین‌آلات و مدیریت بحران سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اعلام کرد: در پی بارش باران در روزهای اخیر و وقوع سیل در برخی استان‌ها، همه ظرفیت‌های راهداری برای بازگشایی محورهای مسدود به کار گرفته می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

اعضای تیم ملی کشتی فرنگی ایران که قرار بود پس از حضور در رقابت‌های کشتی قهرمانی آسیا به کشور بازگردند، به دلیل سیل و آب‌گرفتگی فرودگاه دوبی و لغو شدن پروازها به مدت 4 روز در قرقیزستان ماندگار شدند.

وب‌گاه فرارو

روز چهارشنبه 29 فروردین ماه 1403، هفت کودک اهل روستای تلمیشان در بخش کهیر از توابع شهرستان کنارک، گرفتار سیل در رودخانه کهیر شده بودند. نجات هفت کودک گرفتار در سیل توسط قایق‌های مردمی بدنبال عدم توجه مسئولین را مشاهده می‌کنید. نهایتا توسط قایق‌های اعزامی مردم شهر کنارک نجات پیدا کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از بازگشایی راه‌های اصلی جنوب استان سیستان و بلوچستان و محورهای منتهی به چابهار در حداکثر 48 ساعت آینده خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس‌جمهور کشورمان سوم اردیبهشت ماه به پاکستان سفر خواهد کرد.

وب‌گاه ورزش سه

اعضای تیم ملی کشتی فرنگی ایران تمرینات خود را در شهر بیشکک قرقیزستان پیگیری کردند.