شنبه 5 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه مشرق نیوز

اعضای تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان تمرینات خود را در شهر بیشکک قرقیزستان پیگیری کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

نیروهای ارتش و سپاه به مردم سیل‌زده کمک‌رسانی کردند.

وب‌گاه عصر ایران

بارش شدید باران در روز‌های گذشته در دبی، منجر به وقوع سیل در این شهر شده است. این سیل که به گفته مقامات، بی‌سابقه بوده است، خسارات زیادی به بار آورده و زندگی مردم و مسافران را مختل کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پروازهای دبی پس‌از بارش‌های سنگین در این کشور، فعالیت مجدد خود را از سرگرفته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - امدادگران جمعیت هلال‌احمر در سیل و آبگرفتگی 2 روز گذشته در 8 استان جنوبی کشور، به پنج هزار و 300 نفر امدادرسانی کردند.

وب‌گاه ورزش سه

با اعلام کنفدراسیون مچ‌اندازی آسیا، مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا در جزیره کیش به تعویق افتاد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان امدادونجات گفت: امدادگران جمعیت هلال‌احمر در سیل و آبگرفتگی 2 روز گذشته در 8 استان جنوبی کشور، به 5300 نفر امدادرسانی کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمودی رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر، گفت: از 27 فروردین تا ساعت 7 صبح امروز 30 فروردین، استان‌های بوشهر، خراسان رضوی و جنوبی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، هرمزگان و یزد دچار سیل و آبگرفتگی شده و به دریافت خدمات امدادی نیاز پیدا کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: 29 محور اصلی و غیر شریانی کشور به دلیل بارش سنگین باران و سیل مسدود شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، اعضای تیم ملی کشتی کشورمان که قرار بود پس از حضور در رقابت‌های کشتی قهرمانی آسیا به کشور بازگردند، به دلیل سیل و آب گرفتگی فرودگاه دوبی و لغو شدن پرواز‌ها به مدت 4 روز در قرقیزستان ماندگار شدند. بر این اساس فدراسیون کشتی، با انجام تمهیدات لازم برنامه‌های تفریحی و ورزشی را برای این تیم درنظر گرفته است و امروز نیز...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با حضور به موقع بالگرد منطقه دوم ولایت نیروی دریایی ارتش مستقر در جاسک، سه نفر از افراد ناپدید شده در شرق استان هرمزگان نجات پیدا کردند.

وب‌گاه الف

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور آخرین وضعیت 5 استان تحت تاثیر سیلاب در جنوب کشور را تشریح کرد و گفت: امدادرسانی توسط سپاه، ارتش و هلال احمر در حال انجام است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور آخرین وضعیت امدادرسانی به مناطق سیل‌زده کشور را تشریح کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور از بکارگیری از 7 بالگرد در جنوب سیستان و بلوچستان برای امدادرسانی در مناطق سیل زده خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به دلیل لغو شدن پرواز‌های کشور‌های مختلف به دوبی، در پی سیل شدید و بی‌سابقه در امارات، مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا که قرار بود در جزیره کیش برگزار شود، به تاریخ دیگری موکول شد. به زودی خبر تکمیلی اعلام خواهد شد. انتهای پیام /

وب‌گاه عرشه آنلاین

ایران و برخی از کشورهای حاشیه خلیج فارس، در روزهای اخیر درگیر باران‌های شدید و سیل نابهنگام هستند. اما دلیل این رخدادها چیست؟ ایران و برخی از کشورهای حاشیه خلیج فارس، در روزهای اخیر درگیر باران‌های شدید و سیل نابهنگام هستند. اما دلیل این رخدادها چیست؟ در روزهای اخیر هفت استان کشور درگیر سیل نابهنگام هستند. در امارات و به‌ویژه دبی نیز باران شدید، سیل عجیبی را در خیابان‌ها جاری کرده است....