شنبه 5 آبان 1403

سیل

سیل

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی نیروی زمینی سپاه سردار سرتیپ دوم پاسدار علی خلیل آبادی معاون هماهنگ کننده قرارگاه قدس عنوان کرد: نیروی زمینی سپاه و به طور ویژه قرارگاه قدس و هوانیروز در طول مدت وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان اقدامات موثر و قابل توجهی را در کمک به سیل زدگان این استان انجام داد که از آن جمله می‌توان به انجام عملیات امداد و نجات با بالگرد...

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون اداره‌کل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: سیل 18 هزار میلیارد ریال خسارت به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان وارد کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل شرکت توانیر گفت: از 445 روستای بی‌برق در ابتدای سیل در سیستان و بلوچستان مشکل 380 روستا رفع شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر کشور درباره وضعیت استان های درگیر سیل، گفت: در جنوب سیستان و بلوچستان 5 شهرستان تحت تاثیر قرار گرفت به گونه ای که دو راه اصلی را دچار مشکل کرد که انشالله امیدواریم تا شب این مشکل حل شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

احمد وحیدی وزیر کشور در گفت‌وگویی به تشریح آخرین وضعیت امداد رسانی به استان‌های درگیر سیل پرداخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: احمد وحیدی، وزیر کشور در گفت‌وگویی به تشریح آخرین وضعیت امداد رسانی به استان‌های درگیر سیل پرداخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امیر سرتیپ غلامعلیان گفت: بنا به درخواست وزارت محترم کشور و ابلاغ سلسله مراتب فرماندهی در ارتش، یگان‌های بالگردی، مهندسی و پشتیبانی رزمی نیروی زمینی، به مناطق سیل‌زده جنوب شرق کشور اعزام شده و در حال امدادرسانی هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون آبخیزداری سازمان جنگل‌ها گفت: امسال عملیات آبخیزداری و آبخوانداری در 4 میلیون هکتار باید اجرا شود که نیازمند 3 تا 3.5 همت اعتبار است.

وب‌گاه فرارو

این حجم از خسارت در حالی است که با توجه به پیش بینی پذیر بودن این سیلاب‌ها مشخص نیست چرا برای هدایت و مدیریت آن چاره‌ای اساسی اندیشیده نمی‌شود؟ و منطقه محروم سیستان و بلوچستان باید هر سال از این ناحیه آسیب ببیند؟.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تیم ملی فوتسال کشورمان نخستین دیدار خود در جام ملت‌های فوتسال آسیا 2024 را با پیروزی مقابل افغانستان پشت سر گذاشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: پروازهای دبی و شارجه و کشورهای حاشیه خلیج فارس که از روز گذشته لغو شده بود، برقرار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرپرست آتش‌نشانی شهرستان کازرون و رییس اورژانس این شهر جزییات فوت یک شهروند کازرونی در جریان سیل اخیر در این شهر را تشریح کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سیل روز گذشته در دبی، پایتخت امارات متحده عربی، چنان این شهر را درنوردید که بزرگراه‌ها و خیابانها به رودخانه‌های خروشان تبدیل شدند. سیل روز گذشته در دبی، پایتخت امارات متحده عربی، چنان این شهر را درنوردید که بزرگراه‌ها و خیابانها به رودخانه‌های خروشان تبدیل شدند.

وب‌گاه عصر ایران

عصر ایران - این حجم از خسارت در حالی است که با توجه به پیش بینی پذیر بودن این سیلاب ها مشخص نیست چرا برای هدایت و مدیریت آن چاره ای اساسی اندیشیده نمی شود؟ و منطقه محروم سیستان و بلوچستان باید هر سال از این ناحیه آسیب ببیند؟.

وب‌گاه فرارو

اعضای تیم ملی کشتی فرنگی ایران پس از کسب عنوان قهرمانی آسیا به دلیل وقوع سیل در دوبی، به مدت 4 روز در قرقیزستان ماندگار شدند.