چهارشنبه 2 آبان 1403

سیل

سیل

خبرگزاری تسنیم

ماهواره Copernicus Sentinel-2C که در 5 سپتامبر 2024 با موشک Vega از بندر فضایی اروپا در گویان فرانسه پرتاب شد، به تازگی نخستین تصاویر خود را ارائه کرده است.

خبرگزاری مهر

فرهنگسازی برای سفر تنها در حد شعار باقی مانده است اگر هر یک از دستگاهها نقش خود را در آگاهی بخشی به مردم در حیطه وظایف خود بدانند، شاهد حجم انبوه مسافرتها در بازه زمانی کوتاه نخواهیم بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی به برخی استان ها نسبت به تشدید بارش ها و احتمال سیل هشدار داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه الف

تعلیق مجری شبکه افق برای پاسخ به اظهارات شیطنت‌آمیز مجری آذربایجانی درباره تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران، دارد به یکی‌از مهمترین حاشیه‌های هفته‌های اخیر کشور تبدیل شد.

خبرگزاری مهر

رئیس پژوهشکده حفاظت خاک و آبخیزداری گفت: سالانه در هر هکتار 16 تن خاک در کشور از بین می‌رود که راهکار برون‌رفت از این وضعیت اجرای پروژه‌های آبخیزداری و آبخوان‌داری است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بعد از اعلام نتایج کنکور سراسری از سوی سازمان ملی سنجش، در فضای مجازی مطالبی پیرامون سهمیه‌های اختصاص داده شده برای پذیرش داوطلبین منتشر شد. هرساله در ایام انتخاب رشته اخبار ضد و نقیضی درباره سهمیه‌های اعمالی در کنکور سراسری و نسبتش با عدالت آموزشی و ظرفیت ورودی دانشگاه‌های سراسر کشور مطرح می‌شود که بیشتر حساسیت آن بر سهمیه رزمندگان، ایثارگران...

خبرگزاری مهر

یک مقام مسئول از برنامه‌ریزی این دفتر برای حفظ، مدیریت و احیای مراتع ذیل برنامه هفتم توسعه خبر داد و گفت: ممیزی 1.8 میلیون هکتار از اراضی مرتعی باقی مانده تا پایان سال 1403 به اتمام می‌رسد.

خبرگزاری تسنیم

سردار رمضان شریف: حماسه‌ها و موفقیت‌های امروز جبهه مقاومت از برکات انقلاب اسلامی و ناشی از بسط روح مقاومت و فرهنگ دفاع مقدس ملت ایران در فراسوی مرزهای کشور است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس؛ سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف "مشاور فرمانده کل سپاه و رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس" در آستانه فرارسیدن چهل و چهارمین سالروز آغاز دفاع مقدس ملت ایران در جنگ تحمیلی 8 ساله رژیم بعثی صدام و حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آن، در جمع کارکنان این مرکز با گرامیداشت حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان اسلام...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اورژانس استان یزد اسامی مصدومان حادثه اتوبوس ساغند را منتشر کرد.

خبرگزاری مهر

بر اثر سیل ناشی از بارش شدید باران در جمهوری چک یک نفر کشته و 7 نفر دیگر ناپدید شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان