چهارشنبه 2 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه دنیای اقتصاد

چهارشنبه در گیلان، مازندران، برخی مناطق گلستان، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز، پنجشنبه در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، برخی مناطق اردبیل و گیلان ابرناکی، رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار مومنی درباره حادثه واژگونی اتوبوس در یزد گفت: در برسی های اولیه مشخص شده که اتوبوس از مسیر اصلی به یک مسیر انحرافی در یک جاده که اختصاصی معدن بوده می رود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

صادق ضیاییان اظهار کرد: امروز (27 شهریور) در نیمه شمالی آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، غرب مازندران و شمال سمنان افزایش ابر و بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری مهر

رئیس اتاق اصناف کشاورزی گفت: اگر قیمت گندم از سود متعارف پایین‌تر باشد کشاورز ناگزیر از جای دیگر می‌زند. این امر امنیت غذایی را تهدید می‌کند؛ لذا انتظار است با قیمت گندم خیلی بازی نشود.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو جبهه اصلاحات می گوید: اگر بحث توافق سازی یکی از نقشه های راه دولت است، این توافق سازی به این معنا نیست که آقای استاندار، فرمانداران و مدیران استان را بنا به میل و رضایت سایر مراجع ذی نفوذ انتخاب کند. در این صورت یک شرکت سهامی تشکیل داده است. اگر این وفاق به جای این نوع مدیریت اعمال شود، مدیریتی است که نه تنها وفاق و انسجام نمی‌آورد، بلکه گسستی ایجاد می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

پزشکیان هفته پیش درباره انتقال پایتخت به جنوب ایران صحبت کرد. ایده ای که نیاز به بررسی و سرمایه زیادی دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: استاندار تهران گفت: شهرستان شدن پرند پس از تصویب هیات دولت ابلاغ می شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پی وقوع سیل در شهر مایدوگوری ایالت بورنو نیجریه، آسیب دیدن دیوار زندانی در این شهر و تخلیه زندانیان، بیش از 270 زندانی فرار کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پی وقوع سیل شمال شرق نیجریه، دیوار زندانی در این شهر آسیب دیده و مقامات زندان تصمیم گرفتند زندانیان را به مکانی امن‌تر تخلیه کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طوفان شدید «یاگی» در ویتنام 350 کشته و مفقود برجای گذاشته و باعث خسارتی بیش از 1.6 میلیارد دلار شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مقامات ویتنام می‌گویند که طوفان شدید «یاگی» در این کشور 350 کشته و مفقود برجای گذاشته و باعث خسارتی بیش از 1.6 میلیارد دلار شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع از تشدید طغیان رودخانه‌ها در اروپای مرکزی و افزایش تلفات ناشی از بدترین سیل در دست‌کم دو دهه اخیر در این منطقه خبر داده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس پیش‌بینی‌ها، در فصل‌های تابستان، پاییز و زمستان «لانینا» بر کشور حاکم می‌شود. ال نینو و لانینا، به ایران می رسند؟ بر اساس پیش‌بینی‌ها، در فصل‌های تابستان، پاییز و زمستان ال نینو می رود و «لانینا» بر کشور حاکم می‌شود. ال‌نینو یا لانینا واژه‌هایی که این روزها زیاد اسمشان را می‌شنویم. معنی این کلمات چیست؟ این کلمات به چه پدیده‌ای اشاره دارند؟ سازمان هواشناسی از پدیده النینو در...

خبرگزاری مهر

دونالد تاسک، نخست‌وزیر لهستان روز دوشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که بر اثر بارندگی‌های مداوم در جنوب لهستان یک نفر کشته و هزاران نفر از مناطق سیل زده جابجایی شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فردا سه‌شنبه با گذر امواج تراز میانی از شمال غرب کشور در ساعات بعدازظهر ابرناکی گاهی رگبار پراکنده و رعدوبرق در این مناطق روی می‌دهد.