یک‌شنبه 6 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق اعلام سازمان هواشناسی امروز در بیشتر مناطق کشور جوی آرام حاکم است و فعالیت سامانه بارشی محدود به شمال خراسان رضوی، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز شرقی و مناطقی از شمال غرب خواهد بود.

وب‌گاه 55 آنلاین

در این فیلم مشخص است که در روستای قلعه‌نوی اسفراین یک خودرو را سیل برد!

وب‌گاه عرشه آنلاین

کودک 7 ساله آزادشهری که چند روز پیش در رودخانه پاقلعه غرق شده بود به زندگی بازگشت کودک 7 ساله آزادشهری که چند روز پیش در رودخانه پاقلعه غرق شده بود به زندگی بازگشت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نکات ایمنی برای اینکه بتوانید راحت‌تر و با امنیت بیشتر در هوای طوفانی رانندگی کنید را در پی می خوانید.

وب‌گاه فرارو

از فردا، دوم فرودین اغلب مناطق کشور بدون بارش است. بر روی رشته‌کوه البرز، حدفاصل استان‌های سمنان و مازندران و استان گلستان شاهد بارش‌های خفیفی خواهیم بود. درارتفاعات شمالی استان خراسان رضوی نیز بارش‌هایی پیش‌بینی می‌شود، اما به‌طور کلی برای اغلب نقاط کشور بارندگی پیش‌بینی نمی‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: 8 استان در وضعیت صدور هشدار قرمز بارندگی قرار گرفته اند. به دنبال فعالیت سامانه بارشی قوی در این 8 استان، نیرو‌های امدادی تا صبح امروز به 586 نفر در عملیات سیل و آبگرفتگی و کولاک برف امدادرسانی کردند.

وب‌گاه الف

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به بارندگی‌های 24 ساعت گذشته که در مناطق کوهستانی به‌صورت برف نیز بوده است اظهارکرد: طی روزهای آینده احتمال سقوط بهمن در ارتفاعات وجود دارد بنابراین مردم باید برای کوهنوردی نکات ایمنی را رعایت کرده و تجهیزات کافی به همراه داشته باشند.

وب‌گاه مشرق نیوز

در سال جدید تصمیم بگیرید تا جایی که می‌توانید برای رسیدن به مقصدهای نزدیک پیاده‌روی یا از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید.

وب‌گاه فرارو

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: به دنبال فعالیت سامانه بارشی قوی در 8 استان، نیرو‌های امدادی تا صبح امروز به 586 نفر در عملیات سیل و آبگرفتگی و کولاک برف امدادرسانی کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: رییس جمعیت هلال احمر از تخلیه 2 روستا در کهگیلویه و بویراحمد به دلیل خطر جدی سیل، و همچنین یک روستا در استان لرستان در شهرستان کوهدشت خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس جمعیت هلال احمر گفت: 2 روستا در کهگیلویه و بویراحمد که تحت مخاطره جدی سیل قرار گرفته بودند با همکاری فرمانداری استان، سازمان مدیریت بحران و جمعیت هلال احمر تخلیه شدند، یک روستا هم در استان لرستان در شهرستان کوهدشت تخلیه شد.

وب‌گاه الف

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: به دنبال فعالیت سامانه بارشی قوی در 8 استان، نیروهای امدادی تا صبح امروز به 586 نفر در عملیات سیل و آبگرفتگی و کولاک برف امدادرسانی کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد از احتمال آبگرفتگی و جاری شدن سیل، مه‌گرفتگی، کولاک برف، یخ زدن جاده‌ها، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در نقاط مختلف کشور خبر داد سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد از احتمال آبگرفتگی و جاری شدن سیل، مه‌گرفتگی، کولاک برف، یخ زدن جاده‌ها، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در نقاط مختلف کشور خبر داد سازمان هواشناسی درخصوص فعالیت سامانه بارشی همراه با بارندگی،...

وب‌گاه فرارو

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور اعلام کرد: 8 استان تحت تأثیر سامانه بارشی قوی و در وضعیت صدور هشدار قرمز بارندگی قرار گرفته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

امیر سرتیپ قربانی گفت: ارتش همواره در تمامی شرایط در کنار آحاد ملت شریف ایران بوده است.

وب‌گاه گسترش

کارشناس سازمان هواشناسی هشدار داد که در بیشتر مناطق کشور بارش بارانی پیش بینی شده است و در استان‌های گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی احتمال وقوع سیلاب وجود دارد.