چهارشنبه 2 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه گسترش

سید مجید پوراحمدی، مدیرعامل صندوق اعتباری هنر بیان کرد: صندوق هنر به منظور حمایت از این گروه از اعضا، طرح‌ها و سیاست‌های متنوعی را در نظر گرفته است که یکی از این سیاست‌های حمایتی، ثبت‌نام رایگان بیمه تکمیلی برای هنرمندان دارای نشان درجه یک هنری بالای 60 سال است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌روزنامه اعتماد از احتمال انتخاب استاندار زن برای استان‌های فارس، ایلام، سمنان و مرکزی خبر داده است. روزنامه اعتماد از احتمال انتخاب استاندار زن برای استان‌های فارس، ایلام، سمنان و مرکزی خبر داده است. در بخش‌هایی از این گزارش آمده است:

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیا به عنوان یک کشاورز و سرمایه‌گذار از سطح درآمد باغات خود ناراضی هستید، یا در مقابل هزینه‌های نگهداری باغبانی، عملکرد رشدی، بازدهی و راندمان تولید قابل توجهی را مشاهده نمی‌کنید؟!!!!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی اعلام‌کرد: امروز (دوشنبه) در شرق سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز در تهران و سمنان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی، ابرناکی، گاهی رگبار باران، وزش باد و رعد و برق ادامه خواهد داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بولا تینوبو رئیس جمهور نیجریه روز یکشنبه اعلام کرد: بر اثر واژگونی قایق حامل کشاورزان در رودخانه ای در شمال غربی این کشور، دست کم 40 نفر کشته شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ دوم خلبان «قاسم خاموشی» فرمانده هوانیروز ارتش با حضور در پایگاه هوانیروز مشهد مقدس ضمن دیدار با کارکنان، در جریان اقدامات این پایگاه در زمینه اجرای طرح‌های لبیک و همچنین حاضر به کاری ادوات، تجهیزات و بالگرد‌ها قرار گرفت. امیر سرتیپ دوم خلبان خاموشی با اشاره به جایگاه ویژه هوانیروز در سازمان رزم نیرو‌های مسلح اظهار داشت: هوانیروز ارتش جمهوری...

وب‌گاه مشرق نیوز

به طور متوسط حدود 25 درصد از کل اشتغال کشور به فارغ‌التحصیلان اختصاص یافته است. بر این اساس سهم فارغ‌التحصیلان از کل فرصت‌های شغلی جدید 245 هزار نفر تعیین شده است.

خبرگزاری مهر

دولت فیلیپین یکشنبه اعلام کرد وقوع توفان استوایی "ببینکا" در فیلیپین 6 کشته و حداقل 2 مفقود بر جای گذاشت.

خبرگزاری مهر

میامی - نزدیک به دو دهه است که سیلاب از اواخر شهریورماه تا پایان زمستان در بخش کالپوش شهرستان میامی خسارات برجای می‌گذارد و کسی هم جلودار آن نیست.

خبرگزاری مهر

مقامات روز یکشنبه اعلام کردند جاری شدن سیل شدید بعد از توفان بوریس در روز شنبه جان 5 نفر ار گرفت و بیش از 250 نفر را آواره کرد.

خبرگزاری مهر

اهواز - صنعت خرما یکی از بخش‌های مهم کشاورزی به خصوص در جنوب خوزستان است که پتانسیل توسعه بیشتر برای رونق اقتصادی منطقه را دارد و ورود دانش بنیان ها به این حوزه دستاوردهای بسیاری خواهد داشت.

خبرگزاری مهر

شهلا انتظاریان مترجم ادبیات کودک‌ونوجوان می‌گوید امروزه کتاب‌های کودک و نوجوان به سمت بازاری شدن، انبوه سازی و کتاب سازی رفتند و این مجموعه سازی‌ها تهدید است.

وب‌گاه ورزش سه

کوین یامگا، مدافع راست فوق‌العاده استقلال که سال گذشته به دلیل یک برخورد سخت در تمرین بینایی یک چشمش را از دست داد، در تهران سرگردان است.

وب‌گاه خبر آنلاین

در میان سیل تعریف و تمجیدها، کاسانو بازهم به کریستیانو رونالدو تاخت و رکورد جدید او را بی‌ارزش دانست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفتگوی ویژه خبری شامگاه امروز شنبه 24 شهریور با حضور امیردریادار رستگاری، معاون وزیر دفاع و مدیرعامل شرکت صنایع الکترونیک ایران و سردار علی جعفرآبادی فرمانده فضایی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به بررسی ابعاد مختلف ماهواره تحقیقات چمران یک و ماهواره بر قائم صد و پیشرفت‌هایی که در صنعت فضایی کشور حاصل شده است پرداخت. مقدمه: امروز صبح...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، امیر دریادار امیر رستگاری شامگاه امروز شنبه 24 شهریور در یک گفت‌وگوی تلویزیونی اظهار کرد: ماهواره چمران 1 امروز در مدار قرار گرفت و از صبح تا امروز 4 بار رصد داشتیم و این ماهواره در اختیار همکاران کنترل زمین قرار گرفته و در مدار تثیبت شده و در مسیر خود حرکت می کند. امیر رستگاری خاطرنشان کرد: اولین کشور در جهان اسلام هستیم که توانسته طراحی ماهواره،...