چهارشنبه 2 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه فرارو

همچنین هواشناسی مازندران در اطلاعیه دیگر با اعلام وضعیت هشدار سطح نارنجی، هرگونه فعالیت دریایی در آب‌های ساحلی این استان در چهار روز آینده را ناامن اعلام کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

هواشناسی مازندران درباره فعالیت سامانه بارشی و خطر جاری شدن سیلاب در روزهای آینده در استان در اطلاعیه‌ای هشدار نارنجی صادر کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

هواشناسی مازندران درباره فعالیت سامانه بارشی و خطر جاری شدن سیلاب در روزهای آینده در استان در اطلاعیه‌ای هشدار نارنجی صادر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هواشناسی مازندران با صدور هشدار سطح نارنجی، در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که با شکل گیری جریانات شمالی همراه با عبور موج از شامگاه امروز جمعه تا اواخر وقت یکشنبه هفته آینده بارش باران (گاهی رگبار و رعدوبرق)، وزش باد نسبتا شدید و کاهش دما در استان خواهیم داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هشدار سطح نارنجی در مازندران صادر شد؛ هواشناسی این استان درباره فعالیت سامانه بارشی و خطر جاری شدن سیلاب در روزهای آینده اطلاعیه‌ای صادر کرد.

خبرگزاری مهر

یک مقام از اداره خدمات آتش نشانی در میانمار روز جمعه گفت که حداقل 17 نفر در سیل ناشی از باران شدید در شهرستان یامتین در منطقه ماندالی طی دو روز جان خود را از دست داده‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری مهر

اداره هواشناسی لائوس روز جمعه هشدار سیل را صادر کرد زیرا سطح آب در رودخانه مکونگ و شاخه های اصلی آن به دنبال بارش های شدید در سراسر لائوس همچنان در حال افزایش است.

خبرگزاری تسنیم

یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که ساخت سدها، که معمولاً برای جلوگیری از سیل استفاده می‌شوند، می‌توانند در واقع به وقوع سیل‌های ساحلی شدیدتر کمک کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

کارشناس هواشناسی گفت: هشدار سطح نارنجی برای گلستان، زنجان و آذربایجان غربی و شرقی صادر شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرپرست مرکز مدیریت راه های مازندران وضعیت تردد و ترافیک را در محورهای کندوان و هراز سنگین اعلام کرد.

وب‌گاه گسترش

یک کارشناس حوزه مسکن اظهار داشت: اصطلاح «مسکن اقتصادی» در علم اقتصاد معنایی ندارد، زیرا اگر واحدهای مسکونی با متراژ کوچک به وفور در بازار موجود باشد، این موضوع نشان‌دهنده کاهش قدرت خرید مردم است.

وب‌گاه ورزش سه

انتقال به رئال مادرید به هیچ وجه مطابق انتظار کیلیان امباپه پیش نرفته و او نزدیک به دو ماه است با مشکلات بزرگی دست و پنجه نرم می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند از برگزاری اردوی توان افزایی با امکان بقا در شرایط سخت ویژه بانوان نجاتگر استان تهران در شهر حسن آباد فشافویه ری خبر داد.

خبرگزاری مهر

مؤسسه هواشناسی جمهوری چک با صدور هشدار وقوع سیل اعلام کرد: انتظار می‌رود بارش باران‌های شدید باعث جاری شدن سیل گسترده در بخش وسیعی از این کشور شود.