یک‌شنبه 6 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: پنج استان (استان‌های چهارمحال و بختیاری، ایلام، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان) در این دو روز، بسیار در معرض خطر هستند و از مردم و مسافران نوروزی خواهش می‌کنیم کارهای ریسکی انجام ندهند و در اماکن امن بمانند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی صنعت آب کشور اظهار کرد: شهروندان با مدیریت سفرهای نوروزی، می‌توانند با انتخاب بهترین زمان سفر، مسیر و مقصد متناسب با فعالیت سامانه بارشی پیش رو از مخاطرات احتمالی وقوع سیلاب ایمن باشند. مردم و مسافران نوروزی از تردد و توقف در مسیر و حاشیه رودخانه‌ها و جاده‌های کوهستانی که احتمال وقوع زمین لغزش و ریزش مصالح سنگی وجود دارد، خودداری کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از تکمیل کمربند فضای سبز شهر تهران در سال آینده خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

احتمال بارش برف برای فردا و پس فردا وجود دارد. برای استان‌های غرب کردستان، غرب کرمانشاه، جنوبغرب آذربایجان غربی، لرستان، جنوب و شرق ایلام، نیمه شرقی - شمالی خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد و شمال فارس بارش سنگین و وقوع سیل پیش‌بینی شده است

خبرگزاری تسنیم

جشنواره «آسمون» که با محوریت بسترسازی و حمایت از تولیدات نوجوانان در فضای مجازی برگزار می‌شود، با انتشار فراخوان رسما شروع به کار کرد.

خبرگزاری تسنیم

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با انتقاد از انداختن ته‌سیگارها در کنار بزرگراه‌های شهر تهران گفت: انتظار می‌رود شهروندان نسبت به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشند چرا که جمع‌آوری ته‌سیگارها در کنار بزرگراه‌ها کار بسیار سختی برای پاکبانان است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علی محمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر ضمن عرض تبریک ایام عید نوروز به هشدار سطح نارنجی هواشناسی پرداخت و اظهار داشت: بر اساس اعلام سازمان هواشناسی از فردا سامانه بارش باران در استان بوشهر فعال می‌شود

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده نیروی دریایی ارتش با حضور در مناطق سیل زده جنوب شرق کشور از روند خدمت رسانی نیروی دریایی راهبردی ارتش به مردم بازدید کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر کل مدیریت بحران استانداری گفت: از اواخر امروز تا چهارشنبه این هفته در تمامی مناطق استان بارش باران، وزش تندباد، طوفان لحظه ای و کاهش دما پیش بینی شده که شدت بارش های رگباری باران از روز سه شنبه در نواحی غرب، جنوب و مرکزی استان خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان از آماده‌باش همه دستگاه‌های اجرایی، امدادی و خدمات‌رسان در پی صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی برای ورود سامانه بارشی در استان خبر داد و گفت: شهروندان از تردد در محل‌های پرخطر خوددداری کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان گفت: طی سه روز آینده شهروندان از تردد در محل‌های پرخطر، اسکان، چادر زدن و توقف در حریم رودخانه‌ها، مکان‌های مرتفع و تپه‌ها، زیر درختان، سیم برق هوایی، لوله‌ها، فنس های فلزی و پهنه‌های آبی و صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مرکز اطلاع رسانی مرزبانی سیستان و بلوچستان اعلام کرد: یک نفر از مرزداران غیور هنگ مرزی زابل حین حراست و پاسداری از مرزهای جنوب شرق کشور شب گذشته به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

محمودی گفت: در چهارمین روز از طرح ملی امداد و نجات نوروزی 1403، به هزار و 478 نفر از گردشگران و مسافران خدمات امدادی ارائه شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سه شنبه و چهارشنبه دریای خزر و از دوشنبه تا چهارشنبه خلیج فارس مواج و متلاطم خواهد شد.