یک‌شنبه 6 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بر اساس سنجش ایستگاه‌های هوای شهر تهران در اسفندماه حتی یک روز نیز وضعیت قرمز (ناسالم برای همه افراد نشد) و بیش از 20 روز نیز وضعیت در شرایط قابل قبول یا همان سالم بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

چهارشنبه (1 فروردین 1403) از شدت بارش ها در نیمه غربی کاسته شده و در کل کشور به جز استان های سیستان و بلوچستان و هرمزگان رگبار باران، رعد و برق و در مرکز و نیمه شرقی کشور وزش باد شدید و گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت‌الاسلام عادل گفت: الان در ایام عید هر شب امکانِ اسکان 400 هزار نفر در سطح کشور در زائرسراهای امامزادگان فراهم است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روستای «بلین کمپ گنجعلی» به علت رانشی بودن زمین منطقه تخلیه شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بنابر اعلام هواشناسی بارش های سیل آسا تا بامداد چهارشنبه در لرستان ادامه دارد و در این خصوص هشدار سطح قرمز صادر شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

از فروردین 1403 مستمری هر مددجوی بهزیستی و کمیته امداد نزدیک به 900 هزار تومان خواهد شد. 30 درصد افزایش مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در سال 1403 تائید شد. بر اساس برخی اخبار در روز اول فروردین برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد نفری 700 هزار تومان عیدی واریز می‌شود که این خبر صحت نداشت. آخرین بار در سال 1400 به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد مبلغ عیدی پرداخت شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی صنعت آب گفت: بازه‌های زمانی پرخطر را شناسایی کرده و این موضوع را به استان‌ها اعلام کرده‌ایم و از تجربیات گذشته و مدل‌سازی‌های تکمیلی استفاده می‌کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شفیق اظهار کرد: از عصر سه شنبه 29 اسفند بارش ها در خراسان شمالی شروع می شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی می‌گوید: «روزهای اول سیل کسانی‌که در کنار مردم بودند سوخت‌برها بودند که از آن‌ها تشکر می‌کنم. از ملت سربلند ایران و همچنین عزیزانی مانند پرویز پرستویی و رسول خادم که از روزهای اولیه بدون هیچ منتی درکنار مردم بودند تشکر می‌کنم اقدام آن‌ها در یاد و خاطر مردم آن پهنه خواهد ماند.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بیشتر مناطق خوزستان بارش‌های 40، 50 میلیمتری را تجربه می‌کنند. به‌ویژه در اهواز که احتمال بارش‌های بالای 40 میلیمتر زیاد است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس پلیس راه استان البرز اعلام کرد که جاده چالوس بازگشایی شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌هواشناسی امروز (29 اسفند) برای خوزستان، ایلام، لرستان، کهگیلویه و بویر احمد و چهارمحال‌وبختیاری، هشدار قرمز صادر کرده است و احتمال بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها در این استان‌ها وجود دارد. هواشناسی امروز (29 اسفند) برای خوزستان، ایلام، لرستان، کهگیلویه و بویر احمد و چهارمحال‌وبختیاری، هشدار قرمز صادر کرده است و احتمال بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت کشور در پیامک هایی گسترده به مسافران نوروزی درباره خطر سیلاب هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزارت کشور با ارسال پیامک های گسترده به مسافران نوروزی هشدار جدی درباره وقوع سیل صادر کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فردا چهارشنبه (اول فروردین) به جز استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان در همه نقاط کشور بارش پراکنده پیش‌بینی شده است

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان هواشناسی برای خوزستان، ایلام، لرستان، چهارمحال‌وبختیاری و کهگیلویه‌وبویراحمد در روز سه‌شنبه 29 اسفند هشدار قرمز صادر کرده است.