یک‌شنبه 6 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار حسینی تاکید کرد: مهمترین عامل در تصادفات عامل انسانی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

بارش شدید باران از بامداد امروز و بالا آمدن آب رودخانه «کشکان» باعث مسدودشدن راه ارتباطی و قطع آب آشامیدنی پنج روستا از توابع شهرستان معمولان شد.

وب‌گاه الف

فرماندار شهرستان مهران گفت: با توجه به حجم ورود زائران حسینی برای لحظه تحویل سال به کشور عراق، تعداد 5 گیت به گیت‌ها اضافه و با 15 گیت به زائران خدمات‌رسانی انجام می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بارش شدید باران از بامداد امروز و بالا آمدن آب رودخانه کشکان سبب بسته شدن جاده و قطع آب آشامیدنی 5 روستای شهرستان معمولان شد.

وب‌گاه الف

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور گفت: به دنبال فعالیت سامانه بارشی قوی‌، پنج استان کشور در معرض وقوع سیلاب قرار دارند؛ بنابراین مردم باید تمامی هشدارهای صادره از مراجع رسمی و مربوطه را جدی بگیرند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ستاد مدیریت بحران فرمانداری کوهدشت در استان لرستان اعلام کرد: روستای «بلین کمپ گنجعلی» این شهرستان از بیم رانش زمین به دلیل بارش های قوی، تخلیه شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور گفت: مردم باید تمامی هشدار‌های صادره از مراجع رسمی و مربوطه را جدی بگیرند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول سازمان بسیج سازندگی تاکید کرد که همه نیرو‌ها با تجهیزات و ماشین‌آلات تخصصی در پیشگیری و امدادرسانی سیل آمادگی خدمت‌رسانی داشته باشند.

وب‌گاه فرارو

وزیر نیرو نیز در گزارشی به رئیس‌جمهور گفت: پیش‌بینی می‌شود در چند روز آینده با حجم و شدت بارش‌های قابل توجهی روبرو شویم. احتمالا این بارش‌ها در برخی نقاط به 300 میلی‌متر برسد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: با توجه به پیش بینی مواج شدن دریای خزر از قایقرانی ماهیگیری و انجام ورزش‌های آبی در این مدت به طور جدی خودداری کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: دامداران، دام‌های خود را به دور از حاشیه رودخانه ها، دهانه مسیل ها، نقاط مرتفع، فضای باز و در مناطق امن نگهداری کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور گفت: به دنبال فعالیت سامانه بارشی قوی 5 استان کشور در معرض وقوع سیلاب قرار دارد، بنابراین مردم باید تمامی هشدارهای صادره از مراجع رسمی و مربوطه را جدی بگیرند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دمای شهر کویت در فصل تابستان به 52 درجه سانتی‌گراد رسیده و زندگی در این شهر تقریباً غیر ممکن به نظر می رسد. در ژوئیه 2016، ایستگاه هواشناسی Mitribah دمای 54 درجه سانتی‌گراد را در این کشور ثبت کرد. دمای شهر کویت در فصل تابستان به 52 درجه سانتی‌گراد رسیده و زندگی در این شهر تقریباً غیر ممکن به نظر می رسد. در ژوئیه 2016، ایستگاه هواشناسی Mitribah دمای 54 درجه سانتی‌گراد را در این کشور...

وب‌گاه عرشه آنلاین

بارش باران در استان لرستان با طغیان رودخانه کشکان همراه بوده است. بارش باران در استان لرستان با طغیان رودخانه کشکان همراه بوده است. به گزارش عرشه آنلاین؛ طبق پیش‌بینی روزهای گذشته سازمان هواشناسی سامانه پربارش از شب گذشته از نواحی جنوب غرب وارد کشورشده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تردد در محورهای چالوس و فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال (رفت و برگشت) روان است.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس دولت اصلاحات به مشاوران خود توصیه کرد که به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان کمک کنند.