یک‌شنبه 6 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه الف

در پی اعلام هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع سیل در مناطق مختلف کشور، نیروهای عملیاتی اورژانس در سراسر کشور به حال آماده باش درآمدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری زنجان از آماده‌باش همه دستگاه‌های اجرایی، امدادی و خدمات‌رسان در پی صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی برای ورود سامانه بارشی در استان خبر داد و گفت: شهروندان از تردد در محل‌های پرخطر خوددداری کنند.

وب‌گاه ورزش سه

دیدار ملوان و خاتون بم با میزبانی و استقبال به یاد ماندنی هواداران انزلیچی به پایان رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مطابق پیش‌بینی هواشناسی اولین‌بار است که اوج سفرهای جاده‌ای سال در 29 اسفند با بزرگ‌ترین پیش‌بینی سیل سال همزمان می‌شود. 5 سال پیش بود که در آستانه فصل بهار 98، سیلاب غرب کشور جان 19 هموطن را گرفت. مطابق پیش‌بینی هواشناسی اولین‌بار است که اوج سفرهای جاده‌ای سال در 29 اسفند با بزرگ‌ترین پیش‌بینی سیل سال همزمان می‌شود. شامگاه دوشنبه تا شامگاه سه شنبه اوج شدت بارش‌ها خواهد بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر میعادفر در خصوص آخرین وضعیت آماده باش دستگاه‌ها در مواجهه با سیل گفت: با توجه به هشدار اعلان قرمز در 5 استان در جلسه‌ای با حضور وزیر کشور، تمامی رؤسای اورژانس‌های کشور در حالت آماده باش هستند تا اگر خدای نکرده حادثه‌ای رخ داد بتوانیم ارائه خدمت داشته باشیم. وی با بیان اینکه نگرانی‌هایی در روستا‌ها و خصوصاً برای مادران باردار داریم؛ گفت: سعی می‌کنیم افراد در...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در پی اعلام هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع سیل در مناطق مختلف کشور، نیروهای عملیاتی اورژانس در سراسر کشور به حال آماده باش درآمدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شرکت توانیر نسبت به افزایش خطر برق گرفتگی هنگام وقوع سیل هشدار داد.

خبرگزاری تسنیم

شرکت توانیر با اشاره به هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران و احتمال آبگرفتگی و جاری شدن سیل در برخی مناطق کشور، توصیه هایی را با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیرحسین کولیوند رئیس سازمان هلال احمر با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر در آماده باش کامل است؛ گفت: 100 تیم عملیاتی در 5 استان با وضعیت قرمز حضور دارند. از قبل بالگرد‌ها به این مناطق اعزام شده‌اند؛ البته توصیه ما عدم حرکت و نرفتن به سفر‌های غیر ضروری است. هلال احمر کاملاً آماده امدادرسانی در مناطق احتمالی سیل زده است. رئیس سازمان هلال احمر گفت:...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی صنعت آب کشور با تأکید بر اینکه فعالیت سامانه بارشی قوی در روزهای آینده در نیمه غربی کشور موجب طغیان رودخانه‌ها می‌شود، گفت: ضروری است مسافران نوروزی پیش از آغاز سفر، از وضعیت جاده‌ها اطلاع حاصل کرده، در هنگام تردد در جاده‌های کوهستانی و حاشیه رودخانه‌ها احتیاط کنند و در صورت بروز سیل، به مناطق امن پناه ببرند.

وب‌گاه فرارو

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که افراد شاد چه کاری انجام می‌دهند تا خود را برای یک روز خوب آماده کنند؟

وب‌گاه عصر ایران

رئیس پلیس راهور: در صورت وقوع سیل در غرب کشور، محورهای مواصلاتی بلافاصله بسته می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان هلال احمر گفت: کسانی که بیماری حاد و بیماری مزمن دارند؛ بهتر است خود را به مناطق امن‌تر برساند و از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند.

وب‌گاه فرارو

چند روزی هست که خاطرات سیل شیراز در نوروز سال 98 در اذهان مردم مرور می‌شود؛ خاطراتی تلخ که البته پیشتر در برخی استان‌ها هم تکرار شده بود مانند سیل 5 فروردین 1388 در قم.

وب‌گاه خبر آنلاین

شاید این اولین‌بار است که اوج سفرهای جاده‌ای سال در 29 اسفند با بزرگ‌ترین پیش‌بینی سیل سال همزمان می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

سازمان هواشناسی برای خوزستان، ایلام، لرستان، چهارمحال‌وبختیاری و کهگیلویه‌وبویراحمد در روز سه‌شنبه 29 اسفند هشدار قرمز صادر کرده است.