یک‌شنبه 6 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه خبر آنلاین

سرلشکر موسوی گفت: از خدای متعال برای ملت بزرگ ایران، سالی نیکو، برای مردم جهان، صلح و آرامش و برای فلسطین عزیز و غزه قهرمان، سال پیروزی نهایی را آرزو دارم.

وب‌گاه عصر ایران

مناطق ساحلی در حال حاضر شاهد وزش بادهای شدید و مخرب، سیل و جزر و مد خطرناک هستند که در حال نزدیک شدن به مناطق اصلی است و انتظار می‌رود در روزهای آینده خسارات ناشی از این طوفان بیشتر شود.

وب‌گاه عصر ایران

همزمان با فعالیت سامانه بارشی که از شب گذشته در استان کردستان آغاز و تا ظهر امروز در برخی نقاط ادامه داشت، میزان بارش‌ها اوج گرفت و بسیاری از مناطق را در بر گرفت.

وب‌گاه الف

هشدار قرمز هواشناسی برای 5 استان غرب کشور حاکی از آن است که نزدیکژ‌شدن به رودخانه‌ها و سفر به این مناطق، احتمال بروز خسارت جانی در پی دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ستاد مدیریت سیلاب وزارت نیرو برای 5 استان غرب کشور در آستانه سال نو سیلاب سنگین پیش‌بینی کرده و سازمان هواشناسی نیز برای این مناطق هشدار قرمز صادر کرد. هشدار قرمز هواشناسی برای 5 استان غرب کشور حاکی از آن است که نزدیک شدن به رودخانه‌ها و سفر به این مناطق، احتمال بروز خسارت جانی در پی دارد. از هر 10 نفری که به دلیل سیل جان خود را از دست می‌دهند، 6 نفر بی‌توجه به هشدار‌ها برای بازدید...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر نیرو با تاکید بر اهمیت برنامه‌ریزی برای مدیریت سیلاب در شرایط بارندگی‌های شدید در روزهای پیش‌رو، گفت: در چنین شرایطی مدیریت منابع برای ذخیره حداکثری آب در سدها و تغذیه آبخوان‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در آستانه حلول سال نو خورشیدی، فرمانده کل ارتش ایران دل‌نوشته‌ای برای قدردانی از سربازان در حراست از حدود و ثغور مرز‌های ایران اسلامی منتشر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روابط عمومی ارتش، در آستانه حلول سال نو خورشیدی، دل نوشته امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران برای قدردانی از سربازان در حراست از حدود و ثغور مرزهای ایران اسلامی را منتشر کرد. روابط عمومی ارتش، در آستانه حلول سال نو خورشیدی، دل نوشته امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران برای قدردانی از سربازان در حراست از حدود و ثغور مرزهای...

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به تشدید فعالیت سامانه بارشی و هشدار سازمان هواشناسی ناشی از احتمال سیل در 8 استان، از آماده‌باش امدادگران خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به تشدید فعالیت سامانه بارشی و هشدار سازمان هواشناسی ناشی از احتمال سیل در 8 استان، از آماده باش امدادگران خبر داد.

وب‌گاه فرارو

ستاد مدیریت سیلاب وزارت نیرو برای 5 استان غرب کشور در آستانه سال نو سیلاب سنگین پیش‌بینی کرده و سازمان هواشناسی نیز برای این مناطق هشدار قرمز صادر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به تشدید فعالیت سامانه بارشی و هشدار سازمان هواشناسی ناشی از احتمال سیل در 8 استان، از آماده باش امدادگران خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به تشدید فعالیت سامانه بارشی و هشدار سازمان هواشناسی ناشی از احتمال سیل در 8 استان، از آماده‌باش امدادگران خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تامین برنامه شبکه تهران سیما برای تعطیلات نوروز 1403 برترین و جدیدترین آثار سینمایی جهان را برای مخاطبان خود تدارک دیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیرکل ناتو تاکید کرد که تغییرات آب و هوایی بر امنیت کشور‌های اروپایی تاثیر بدی می‌گذارد.

وب‌گاه فرارو

در ادامه فعالیت سامانه بارشی چندروزه در کشور، بارش سیل‌آسای باران از امروز دوشنبه 28 اسفند استان‌های همدان، تهران، قم، مرکزی، البرز و استان‌های واقع در شمال غرب را در برمی‌گیرد.