چهارشنبه 2 آبان 1403

سیل

سیل

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های تلویزیونی فیلم‌هایی با ژانرهای مختلف از تازه‌هایی همچون «حماسه مومبای» تا «قدمگاه»، «داستان سامرا» و «لیلی با من است» را ویژه آخر هفته تدارک دیده‌اند.

وب‌گاه الف

تلویزیون برای امروز، 22 شهریور مصادف با روز شهادت امام حسن عسکری (ع) و فردا، 23 شهریور 36 فیلم سینمایی و تلویزیونی آماده پخش کرده است.

وب‌گاه الف

تعطیلات هفته گذشته و هجوم مسافران از حالا و در تعطیلات پیش رو به مازندران صحنه های دردناکی را در حوزه محیط زیست استان رقم زده است، مسافران می‌ریزند و می‌روند...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقام‌های نیجریه چهارشنبه اعلام کردند که جاری شدن سیل در شهر «مایدوگوری» در شمال این کشور دستکم 30 کشته بر جای گذاشته و 414 هزار نفر را از خانه‌هایشان رانده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مقام‌های نیجریه چهارشنبه اعلام کردند که جاری شدن سیل در شهر «مایدوگوری» در شمال این کشور دستکم 30 کشته بر جای گذاشته و 414 هزار نفر را از خانه‌هایشان رانده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پس از ساعت‌ها عملیات جست و جو در روستای «اکبرآباد ده‌رضا» در این شهرستان، پیکر بی‌جان دختربچه گمشده سه و نیم ساله در بیابان پیدا شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

باور کنید شهرها و روستاهای شمال زیرساخت مناسبی برای میزبانی از میلیون‌ها مسافر ندارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، «اتهام»، «قدمگاه»، «نردبان»، «بلوط»، «شکار روباه»، «شش خرابکار در قطار»، «مأموریت مریخ»، «یدو»، «دیوار»، «یک شام عالی» و «چارلی و سانی»، از دیگر فیلم ها و پویانمایی هاست که پنج‌شنبه و جمعه 22 و 23 شهریور از تلویزیون پخش می شوند. شبکه یک سیما *فیلم سینمایی جدید «اتهام» به کارگردانی «فیلیپ بارانتینی»، پنج‌شنبه 22 شهریور ساعت 23:30 پخش خواهد شد. در...

وب‌گاه فرارو

سیل در شمال نیجریه منجر به تلف شدن بیش از 80 درصد از حیوانات یک باغ وحش و آزاد شدن حیوانات خطرناک مانند کروکودیل‌ها و مار‌ها شده است، مسئولان در این زمینه به مردم هشدار دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: درحالیکه جاری شدن سیل در خیابان‌های ویتنام بر اثر وقوع طوفان «یاگی» 152 کشته بر جای گذاشت، هزاران شهروند هانوی پایتخت این کشور را تخلیه کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در حالیکه جاری شدن سیل در خیابان‌های ویتنام بر اثر وقوع طوفان «یاگی» 152 کشته بر جای گذاشته است، هزاران شهروند هانوی پایتخت این کشور را تخلیه کردند.

خبرگزاری مهر

مقامات روز چهارشنبه گفتند که در پی رانش زمین در ایالت اوتاراکند در شمال هند، حداقل پنج نفر کشته و سه نفر دیگر زخمی شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بیمه لوازم خانگی، کمپین پیش میاد دیگه

وب‌گاه خبر آنلاین

هلیکوپترهای ارتش به کمک بیماران شتافتند و آنان را از بهشت‌زهرا به پادگان باغشاه منتقل کردند و از آن‌جا با آمبولانس‌های اورژانس تهران، این عده به بیمارستان امام خمینی منتقل ساختند.

وب‌گاه فرارو

این نقشه باستانی نشان می‌دهد که مردمان تمدن بابِل هزاران سال پیش جهان را چگونه می‌دیدند.

خبرگزاری اکو نیوز