چهارشنبه 2 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان سنجش آموزش کشور پیرترین و جوان‌ترین داوطلبان نوبت دوم کنکور را معرفی کرد.

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، با اشاره به تأثیر چندین دورپیوند بر وضعیت جوی ایران گفت: تا 60 درصد احتمال وجود شرایط خنثی و 38 درصد تجربه لانینا تا آخر مرداد در کشورمان پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از 38 درصد تجربه لانینا تا آخر مرداد در کشورمان خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از 38 درصد تجربه لانینا تا آخر مرداد در کشورمان خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

جمعی از شاعران آیینی کشور تازه‌ترین شعرهای خود را به پیشگاه مقدس حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و شهدای دشت کربلا تقدیم کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گفته سرپرست اداره کل محیط زیست استان کرمانشاه، عدد شاخص کیفی هوا در ایستگاه پاوه نیز 194 بوده و بیانگر وضعیت قرمز، ناسالم و هشدار است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یکی از وعده هایی که در روزهای تبلیغات انتخاباتی ارائه شد پرداخت طلا و یا معادل طلا درصورت مصرف کمتر انرژی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور منتخب گفت: در این انتخابات وعده دروغ ندادم و حرفی نزدم که فردا نتوانم به آن عمل کنم.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه الف

وزیر پیشین امور خارجه گفت: آقای دکتر پزشکیان از امروز رئیس جمهور همه مردم ایران و نماینده همه کسانی است که به ایشان رای دادند، کسانی که به رقیب‌شان رای دادن و کسانی که اصلاً رای ندادند و می‌خواهد که درخواست‌ها و مطالبات همه آنها را انشاءالله دنبال کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مسعود پزشکیان نهمین رئیس جمهور منتخب مردم لحظاتی پیش به منظور تجدید میثاق با آرمان‌های بنیان گذار انقلاب اسلامی وارد حرم مطهر امام خمینی (ره) شد. علی عبدالعلی زاده رئیس ستاد انتخابات مسعود پزشکیان در جمع هواداران رئیس جمهور منتخب مردمی اظهار داشت: ستاد انتخاباتی مرکزی و ستاد استانی در این برنامه حضور دارند. به تمام اعضای ستادهای انتخاباتی که سربازان...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه دولت یازدهم و دوازدهم گفت: مسعود پزشکیان رئیس جمهور همه مردم ایران است هم کسانی که به ایشان رأی دادند و کسانی که به رقیب ایشان رأی دادند و کسانی که رأی ندادن آقای پزشکیان رئیس جمهور همه آنها است و می خواهد درخواست‌های آن را دنبال کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه دولت یازدهم و دوازدهم اظهار داشت: مسعود پزشکیان رئیس جمهور همه مردم ایران است هم کسانی که به ایشان رأی دادند و کسانی که به رقیب ایشان رأی دادند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ظریف ادامه داد: این سیل عظیم مردم که با حضور در پای صندوق‌های رای، سیل خروشان تغییررا شروع کردند، انشالله تا به نتیجه رسیدن همراه پزشکیان خواهند بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

مجمع کارآفرینان اعلام کرد: چه نیک است وعده رئیس جمهور محترم در ایام انتخابات در مجمع کارآفرینان را یادآور شویم که فرمود انتصاب‌های هر حوزه تنها با مشورت با اهالی و فعالان مهم آن عرصه انجام خواهد شد.