پنج‌شنبه 3 آبان 1403

سیل

سیل

خبرگزاری تسنیم

حدادعادل گفت: من مسلمانی ایرانی هستم. سال‌ها پیش عشق و علاقه خود را به وطنم در این تک‌بیت سروده خود خلاصه کرده و آن را نصب‌العین خود ساخته‌ام و گفته‌ام: «به هر کجا که روم، با توام؛ به یاد توأم / دلم برای تو در سینه می‌تپد، ایران!».

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طی 5 روز آینده در برخی مناطق استان‌های واقع در شمال شرق، شرق، مرکز و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و شرقی وزش باد شدید گاهی گردوخاک پیش‌بینی می‌شود

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی بارش‌های سیل آسا در 4 استان برای سواحل جنوب کشور هشدار افزایش بیشینه سرعت وزش باد لحظه ای صادر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک کارشناس مسائل بین الملل می گوید: اگر نتوانیم تحریم ها را رفع کنیم و همین وضعیت تداوم داشته باشد، اقتصاد رشد نکند، کارخانه ها فعال نباشد، کارخانه های جدید ایجاد نشود و روی نفت، گاز و برق سرمایه گذاری نشود، وضعیت بسیار بدتر می شود.

وب‌گاه عصر ایران

آن‌هایی که 8 تیر پای صندوق نبودند، برای نجات ایران در برابر سیل ویرانگری که احتمالاً روبه‌روی ما قرار بگیرد، پای صندوق رأی بیایند و رأی بدهند به دکتر مسعود پزشکیان.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس‌جمهور دوره‌های یازدهم و دوازدهم، از مردم خواست روز 15 تیر به دکتر مسعود پزشکیان رأی بدهند.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزهای مهم انتخاب چهاردهمین رییس جمهور جمهوری اسلامی ایران است، در دور اول انتخابات نامزدهای انتخاباتی نسبت به چالش هایی اعمم از بی‌توجهی شهرها به توسعه پایدار، اثرات تغییرات اقلیمی، فرونشست زمین در نقاط مختلف، کیفیت هوا و منابع طبیعی، گستردگی بی اندازه ترافیک مشخصا در کلان شهرها، تنیدگی سبک زندگی ایرانی به خودرو شخصی، حمل و نقل عمومی ناکافی و فرسوده درون شهری چه در مقیاس خرد و چه در...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رمانده کل سپاه گفت: اگر کشور قوی و عزت می خواهید، دشمن را در روز جمعه خانه نشین کنید. او را زمین گیر کنید. هنر مردم ایران، درهم شکستن آرزوهای دشمن است. ما همه جا او را شکست داده ایم و این بار هم ملت ما او را شکست خواهد داد.

وب‌گاه تابناک

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران خسارت سیلاب را 10 میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: 134 واحد مسکن احداثی و تعمیری دچار خسارت شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گرما و ازدحام جمعیت در جریان یک مراسم مذهبی در هند باعث مرگ ده ها نفر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس ستاد انتخاباتی حزب اعتدال و توسعه در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم در «کافه خبر» خبرآنلاین گفت: امروز اسراییل اصلا دوست ندارد کسی مانند پزشکیان سر کار بیاید. نمی‌گویم دوست دارد چه کسی بیاید ولی اسراییل و تیمی که دشمنی شان علیه جمهوری اسلامی ایران علنی است، به هیچ عنوان میل ندارد که آقای پزشکیان بیاید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سارا بهرامی در اجرای نمایش «جیب‌های پر از نان» دچار حادثه شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی گفت: ما در آموزش‌وپرورش و دانشگاه و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرهنگستان‌ها و نهادهای مشابه دیگر، بیش از هر چیز، از کمبود مدیر فرهنگی رنج می‌بریم.

وب‌گاه خبر آنلاین

پیکر دختر مفقود شده در سیلاب سوادکوه پس از 7 روز کشف شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بیماری "تب دنگی" به گفته پزشکان و کارشناسان امر پیشگیری و درمان از بیماری ها در صورت رعایت نکردن نکات بهداشتی می‌تواند موجب ابتلا افراد به این بیماری می شود که در این زمینه راهکارهای مقابله با پشه «آئدس» به عنوان عامل انتقال بیماری حائز اهمیت است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:‌بیماری "تب دنگی" به گفته پزشکان و کارشناسان امر پیشگیری و درمان از بیماری ها در صورت رعایت نکردن نکات بهداشتی می‌تواند موجب ابتلا افراد به این بیماری می شود که در این زمینه راهکارهای مقابله با پشه «آئدس» به عنوان عامل انتقال بیماری حائز اهمیت است.