چهارشنبه 2 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه خبر آنلاین

با اینکه مناظره های انتخاباتی و حضور کاندیدا های پوششی آورده‌ای جز تخریب برای دولت یازدهم و دوازدهم و حسن روحانی نداشت، اما رئیس جمهوری سابق کشورمان، نه تنها انتخابات را تحریم نکرده بلکه مردم به مشارکت در انتخابات دعوت می کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک کارشناس اقتصادی با بیان این که برآورد این است که 50 درصد تورم کنونی به دلیل تحریم‌هاست، می گوید: من فکر می‌کنم به جز یک اقلیت کوچک، اکثریت بزرگی امروز در حکومت و در مردم، خواسته اصلی‌شان رفع تحریم‌ها است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: تا 5 روز آینده در نواحی شرق و شمال شرق کشور شاهد وزش باد شدید و گردوخاک خواهند بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک کارشناس اقتصادی معتقد است: به نظر من برای ایران ادامه زندگی در تحریم غیرممکن است. نه این‌که نمی‌شود، ولی دیگر اسم آن زندگی نیست؛ مرگ تدریجی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

احتمالا اخبار معاوضه اکانت همستر با خودرو را شنیده‌اید اما حالا ماجرا جدی تر شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای طی سخنانی در اولین همایش ملی حدنگاری اراضی و املاک، ضمن اشاره به در پیش بودن مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم و اهمیت رعایت اخلاق اسلامی توسط آحاد مردم بویژه کارگزاران، اظهار کرد: رعایت اخلاق اسلامی این روز‌ها بیش از اوقات دیگر لازم است. گاهی اوقات مانند شرایط این روز‌ها و هفته‌ها،...

خبرگزاری تسنیم

رییس قوه قضاییه گفت: گاهی اوقات مانند شرایط این روزها و هفته‌ها که ایام انتخابات است، نقد جای خود را به تخریب و بیان مطالب خلاف واقع می‌دهد و بعضاً این موارد منتهی به توهین و افترا می‌شود.

خبرگزاری مهر

روزنامه های محلی روز چهارشنبه گزارش دادند که سیل بیش از 2500 خانوار را در چندین شهر در شمال میانمار به دنبال باران شدید و بالا آمدن سطح رودخانه آواره کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس قوه قضاییه با بیان اینکه بدون تردید در پیشبرد برخی از امور در کشور عقب‌ماندگی داریم، گفت: حوزه حدنگاری نیز یکی از آن امور است؛ ضروریست با کار جهادی این عقب‌ماندگی‌ها را مرتفع سازیم.

خبرگزاری مهر

رییس قوه قضاییه با بیان اینکه بدون تردید در پیشبرد برخی از امور در کشور عقب‌ماندگی داریم، گفت: حوزه حدنگاری نیز یکی از آن امور است؛ ضروری است با کار جهادی این عقب‌ماندگی‌ها را مرتفع سازیم.

وب‌گاه فرارو

پژوهش‌گر حوزه آب و محیط زیست گفت: «همه کارشناسان دغدغه‌مند در حوزه آب و محیط زیست تأکید می‌کنند که به‌منظور کاهش تبعات تنش و بحران آب، یگانه راهکار باقیمانده اصلاح سیاست‌های کلان و فراهم شدن امکان تعامل با جهان، پیوستن به FATF و احیای برجام معرفی می‌کنند تا در اثر آن امکان بهره‌برداری از سایر پتانسیل‌های کشور به خصوص توسعه گردشگری فراهم و فشار از روی منابع آب برداشته شود.»

وب‌گاه الف

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی بارش‌های سیل آسا در 4 استان برای سواحل جنوب کشور هشدار افزایش بیشینه سرعت وزش باد لحظه ای صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی بارش‌های سیل آسا در 4 استان برای سواحل جنوب کشور هشدار افزایش بیشینه سرعت وزش باد لحظه ای صادر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرهنگ یدالله جهان تاب فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران گفت: از چهارشنبه 13 تیر تا روز شنبه 16 تیر در جاده‌های مازندران محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود.

خبرگزاری مهر

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی بارش‌های سیل آسا در 4 استان برای سواحل جنوب کشور هشدار افزایش بیشینه سرعت وزش باد لحظه ای صادر کرد.