چهارشنبه 2 آبان 1403

سیل

سیل

خبرگزاری تسنیم

دولت چین در اقدامی تلافی جویانه پس از اعمال تعرفه‌های موقت اتحادیه اروپا برای واردات خودروهای برقی این کشور، مرحله بعدی تحقیقات خود را در مورد واردات برخی کالاها از این اتحادیه، اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم

مجمع کارآفرینان اعلام کرد: اینک که انتخابات ریاست‌جمهوری پایان یافته، چه نیک است وعده رئیس جمهور محترم در ایام انتخابات در مجمع کارآفرینان را یادآور شویم که فرمود انتصاب‌های هر حوزه تنها با مشورت با اهالی و فعالان مهم آن عرصه انجام خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی از صبح امروز از رفتار سعید جلیلی انتقاد کرده‌اند. برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی از صبح امروز از رفتار سعید جلیلی انتقاد کرده‌اند. به گزارش عرشه آنلاین؛ با اعلام قطعی نتایج چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، پیش بینی می شد همانطور که در پایان مناظره آخر در قاب تلویزیون، نامزدها از احترام به آرای نهایی و پیروز میدان سخن گفتند، در عمل نیز این رفتار را بروز...

خبرگزاری مهر

پلیس اعلام کرد بر اثر واژگونی یک کامیون در امتداد جاده بدلا - سوراناتوتا در استان یووا سریلانکا، 4 نفر کشته و 3 نفر دیگر به شدت مجروح شدند.

خبرگزاری تسنیم

اتحادیه اروپا به منظور مهار سیل خودروهای برقی ارزان قیمت چین و محافظت از تولیدکنندگان خود، از امروز (5 ژوئیه)، افزایش شدید تعرفه این خودروها را اعمال کرد.

وب‌گاه عصر ایران

بی وای دی سیل 06جی تی در بخش پیشرانه دو تریم را ارائه می دهد: یکی نمونه پایه تک موتور مرتبط با محور عقب که در نسخه های 215 و 221 اسب بخاری قابل سفارش می شود و...

وب‌گاه مشرق نیوز

ملت امیدوار و پیروز ایران اسلامی دیروز با تشکیل صفوف طولانی مقابل شعب اخذ رأی در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری، بار دیگر دشمنان پوک و پوچ و بی‌مصرف خود را به شکست کشاند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون وزیر جهاد گفت: امروز با پرداخت 12.5 هزار میلیارد تومان دیگر از پول گندمکاران، بیش از نیمی از مطالبات آنها پرداخت شد. معاون وزیر جهاد گفت: امروز با پرداخت 12.5 هزار میلیارد تومان دیگر از پول گندمکاران، بیش از نیمی از مطالبات آنها پرداخت شد. به گزارش عرشه آنلاین، علیرضا مهاجر معاون امور زراعت وزیر جهاد کشاورزی، گفت: با پرداخت 12.5 هزار میلیارد تومان دیگر از پول گندم‌های خریداری...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در صورت تخریب جنگل‌ها و منابع طبیعی در ایران، چشم‌انداز بیابانی شدن ایران بسیار نزدیک است. پروژه‌های عمرانی و توسعه‌ای نامناسب و تصمیمات مهندسی باعث تخریب چشمگیر جنگل‌ها برای ساخت سازه‌هایی مانند سدها و جاده‌ها شده است.

خبرگزاری مهر

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: با همت قوه قضاییه و سایر مسوولان امر 70 هکتار از بستر و حریم انهار و رودخانه‌های استان مازندران در طول سال گذشته آزاد شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

حین ازدواج اعلام کرد که «چون در خلال خدمت میسر نشد ازدواج کنم، اکنون که آخرین دقایق زندگی خود را می‌گذرانم، با دوشیزه‌ای که سال‌های سال وفا و خلوص و ارادت خویشتن را ثابت کرد... ازدواج می‌کنم.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پلیس هند 6 نفر را در ارتباط با حادثه زیر دست و پا ماندن افراد در مراسمی مذهبی که سبب مرگ 121 نفر شد، دستگیر کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

ویدئویی هولناک از سیل اخیر در سوادکوه منتشر شده که نشان‌دهنده‌ی شدت خرابی‌ها و خطرات ناشی از سیل است.

وب‌گاه فرارو

استادیار دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به اینکه دو گونه پشه آئدس در هفت استان ایران وجود دارد، از بروز پیک تب دنگی در شهریور یا مهرماه سال‌جاری خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

باستان‌شناسان مجبور شدند با ابزارهای مختلف از جمله خلال دندان، دوهزار سال کثیفی و آلودگی را از یک اثر هنری مصر باستان پاک کنند تا رنگ اصلی جشن روز سال نو در مصر باستان پدیدار شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرآیند پاکسازی سقف معبد اسنا که جشن گرفتن روز سال نو در مصر باستان را به تصویر کشیده است، 5 سال به طول انجامید، مرمتی که با ابزارهای مختلف از جمله خلال دندان صورت گرفت.