پنج‌شنبه 3 آبان 1403

سیل

سیل

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در تماس با نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان، مرگ شهروندان ارمنی بر اثر سیل در شمال ارمنستان را تسلیت گفت. دو طرف بر اراده سیاسی خود برای عادی سازی کامل روابط بین ترکیه و ارمنستان بدون پیش شرط تاکید کردند. طرفین همچنین بر اهمیت تداوم گفتگو‌های نمایندگان ویژه دو کشور تاکید کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

اولین مناظره یک نقطه ضعف بارز داشت و آن، این بود که هیچ‌کدام از نامزدها دقیق به این مسئله نپرداختند که «ما اکنون در کجا ایستاده‌ایم؟».

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده پلیس راه کندوان گفت: جاده چالوس که به دلیل احتمال وقوع سیلاب در ساعت های قبل از سمت کرج مسدود شده بود، با بررسی همه جوانب بار دیگر بازگشایی شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

افزایش ابتلا به تب دنگی در ایران و سایر کشورها به خصوص کشورهای گرمسیری و حاشیه خلیج فارس، ضرورت افزایش آگاهی عمومی درباره علایم این بیماری را افزایش داده است زیرا هر نوع گزیدگی می تواند توسط پشه‌های آئدس که عامل این بیماری هستند، صورت گرفته باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان از قطع برق 16 اداره پر مصرف استان خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران روز شنبه (2 تیر) آسمان صاف تا قسمتی ابری، در ساعات شب همراه با افزایش وزش باد و در ارتفاعات فیروزکوه با رگبار پراکنده مورد انتظار است.

وب‌گاه عصر ایران

ماهواره‌های جهانی هواشناسی ورود سامانه بارشی در ابتدای فصل تابستان به ایران را پیش‌بینی کرده و برای 4 شهرستان هشدار سیل صادر کرده است.

وب‌گاه فرارو

ماهواره‌های جهانی هواشناسی ورود سامانه بارشی در ابتدای فصل تابستان به ایران را پیش‌بینی کرده و برای 4 شهرستان هشدار سیل صادر کرده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

ماهواره‌های جهانی هواشناسی ورود سامانه بارشی در ابتدای فصل تابستان به ایران را پیش‌بینی کرده و برای 4 شهرستان هشدار سیل صادر کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، بابک نگاهداری، در جلسه صحن علنی امروز (سه‌شنبه 29 خرداد 1403) مجلس شورای اسلامی در خصوص تبیین نحوه اجرای قانون ساماندهی صنعت خودرو و میزان تحقق احکام و الزامات قانونی آن، در خصوص تحلیل وضعیت کلان صنعت خودروسازی، گفت: مشکلات موجود در صنعت خودروسازی کشور مشتمل بر نوسانات قیمت در بازار، نارضایتی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بارندگی و رانش زمین در جنوب چین تاکنون دست‌کم 9 قربانی گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیر فرودگاه بین‌المللی خلیج فارس عسلویه از نصب پیشرفته‌ترین سامانه کمک بازرسی (ایکس‌ری) جهان برای نخستین‌بار در کشور در فرودگاه خلیج فارس عسلویه خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سیل و رانش‌زمین در جنوب چین قربانی گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ماهواره‌های جهانی هواشناسی ورود سامانه بارشی در ابتدای فصل تابستان به ایران را پیش‌بینی کرده و برای 4 شهرستان هشدار سیل صادر کردند. ماهواره‌های جهانی هواشناسی ورود سامانه بارشی در ابتدای فصل تابستان به ایران را پیش‌بینی کرده اند همزمان با تغییرات اقلیمی، کارشناسان سازمان ملل هشدار دادند، پدیده‌های نوظهور از جمله بارش‌های سیل‌آسا در فصل گرم شدت خواهد گرفت،