پنج‌شنبه 3 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شنبه هفته آینده در اکثر مناطق کشور جو پایدار و آسمان صاف است و تنها در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات استان‌های اردبیل، شمال آذربایجان شرقی و ارتفاعات مرکزی البرز رشد ابر و رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود

وب‌گاه تابناک

معاون هواشناسی مازندران گفت: از امروز آسمان استان آفتابی است و هوای گرم را تجربه می‌کنیم اما از روزهای آینده رگبار در راه مازندران است.

وب‌گاه فرارو

«احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و روان آب درون شهری، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی و برخورد صاعقه در دامنه کوه‌ها وجود دارد. انجام تمهیدات لازم در ارگان‌های امدادی و گردشگری برای آگاه سازی گردشگران و اجتناب از صعود به ارتفاعات ضروری است.»

وب‌گاه عصر ایران

اداره کل هواشناسی استان اردبیل با صدور هشدار نارنجی از وقوع تندبادهای لحظه ای، رگبار شدید باران، رعد و برق و احتمال بارش تگرگ در مناطق مختلف استان از بعد از ظهر دوشنبه تا پایان وقت چهارشنبه خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بابک محمودی اظهار داشت: از لحظه وقوع سیل و آبگرفتگی از 24 تا 28 خرداد ماه 1403، در 6 استان متأثر آذربایجان شرقی، اردبیل، خراسان شمالی، گلستان و مازندران طی 47 مورد عملیات امداد و نجات نجاتگران هلال احمر به 288 نفر امدادرسانی‌کردند. وی افزود: نجاتگران هلال احمر در این مدت 52 نفر را به مناطق امن منتقل، آب 37 باب منزل مسکونی را تخلیه، و 3 نفر اسکان...

وب‌گاه مشرق نیوز

میزان پرشدگی سدهای کشور 19 خرداد ماه امسال 67 درصد بود که در هفته جاری با افت یک درصدی به 66 درصد کاهش یافت و نشان می‌دهد که 34 درصد ظرفیت سدها خالی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

برخی از کارمندان بهزیستی می‌گویند حقوقشان با داشتن حدود 15 سال سابقه و تحصیلات کارشناسی ارشد به 11 میلیون تومان نمی رسد و این حقوق با زمان، انرژی و سختی کارشان تناسبی ندارد.

وب‌گاه فرارو

مقام‌های اکوادور گزارش دادند: در پی رانش گسترده و ویرانگر زمین در شهر بانوس د آگوا سانتا واقع در منطقه مرکزی این کشور، حداقل 6 نفر کشته و 30 نفر مفقود شده‌اند.

وب‌گاه تابناک

پلیس راه انتظامی مازندران از بازگشایی محور سیل زده کندوان پس از سه روز انسداد خبر داد.

وب‌گاه فرارو

مدیرکل راهداری البرز از صدور هشدار وضعیت نارنجی هواشناسی در ارتفاعات البرز خبر داد و گفت: «محور کرج کندوان همچنان مسدود است.»

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدرضا جلالی؛ بعد از انتخاب آیت الله رئیسی در کسوت ریاست جمهوری، ما شاهد یک تغییر و تحول اساسی در بدنه مدیریتی کشور بودیم. مثلا در دولت‌های قبل، در دانشگاه علوم پزشکی، رئیس دانشگاه و معاونینش را خیلی سخت می‌توانستیم در بین دانشجویان و یا در دانشگاه ببینیم؛ دیگر رئیس جمهور که بماند! اما بعد از انتخابات ریاست جمهوری 1400، شاید خیلی از مردم که در...

وب‌گاه تابناک

چالوس - فرماندار چالوس گفت: پیکر دومین مفقودی سیل جاده چالوس که پسر بچه 10 ساله بود با تلاش هلال احمر و نیروهای امداد و نجات در محدوده رستوران دربند جاده کندوان پیدا شد.

وب‌گاه فرارو

ساختمان «پرچم»، 70 سال کنج خیابان فخرالدوله ایستاده بود و به نمادی در حریم میدان بهارستان تبدیل شده بود با آن پرچم‌های رنگارنگی که مثل سرو‌های افراشته بر سقفش خودنمایی می‌کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرگزاری مهر، جمعیت هلال احمر اعلام کرد: به دنبال وقوع سیل در جاده چالوس، 3 نفر از اعضای یک خانواده مفقود شدند. پیکر یکی از مفقودین که خانم 22 ساله بود، با تلاش تیم‌های جست وجو و نجات پیدا شد. عملیات جست‌وجوی 2 مفقودی دیگر ادامه دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

پیکر یکی از مفقودان سیل جاده چالوس پیدا شد و عملیات جستجو همچنان ادامه دارد.

وب‌گاه تابناک

جمعیت هلال احمر اعلام کرد که پیکر یکی از مفقودان سیل جاده چالوس پیدا شد