یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

سینما و تئاتر

سینما و تئاتر

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کریس ایوانز و آنا د آرماس در فرش قرمز افتتاحیه فیلم Ghosted در نیویورک حضور یافتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

به‌نظر می‌رسد محمود احمدی نژاد از حضور اعضای دولتش در کابینه ابراهیم رئیسی رضایت دارد. این در حالی است که هرگونه اعتراض به وضعیت موجود اقتصادی و معیشتی مردم، تقابل با کادرهای احمدی‌نژادی حاضر در دولت خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم

تلویزیون برای آخر هفته و دو روز تعطیلی عید فطر در کنار فیلم‌های نوستالژی، کارهای جدیدی همچون «بازگشت گالیور»، «سقوط»، «سرزمین گربه‌ها»، «آلیس» و «پینوکیو» را تدارک دیده است.

وب‌گاه الف

تلویزیون برای تعطیلات پیش رو 60 فیلم سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن آماده پخش کرده است که از شبکه‌های سیما به روی آنتن خواهد برد.

وب‌گاه عصر ایران

«جنگ جهانی سوم» آخرین ساخته هومن سیدی است که توانسته است تاکنون 15 جایزه بین‌المللی را از آن خود کند.

وب‌گاه عصر ایران

روابط عمومی شرکت پخش‌کننده این فیلم در خبری اعلام کرد با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز تبلیغات فیلم جنگ جهانی سوم بدون هیچ محدودیتی صادر شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هفت ماه از اعتراضات مردم بعد از فوت مهسا امینی می‌گذرد و احمدی‌نژاد، بقایی و مشایی بعد از آن‌که رئیس دولت نهم و دهم به عضویت مجمع تشخیص مصلحت نظام درآمد، از حجم انتقادات‌شان کاستند و سکوت پیشه کردند. سکوتی که به‌نظر می‌رسد متاثر از حضور گسترده نیروهای احمدی‌نژاد در دولت رئیسی، بی‌دلیل نیست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

درودیان گفت: باید سعی کنیم با نشان دادن فیلم‌های خودمان فرهنگ‌های ایرانی را با کشور‌های دیگر به اشتراک بگذاریم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نتفلیکس پس از 25 سال با کسب‌وکار اصلی خود یعنی اجاره DVD برای همیشه خداحافظی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: صحنه‌هایی از اجرای قدیمی شهاب حسینی در برنامه اکسیژن که 25 سال از پخش آن می‌گذرد، نظر کاربران را به خود جلب کرد.

وب‌گاه عصر ایران

جمعی از خوانندگان موسیقی پاپ فصل بهار، کنسرت‌هایی را در دبی، اروپا و آمریکا برگزار می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حالا طائب با آن طائب دو دهه پیش و حتی با آن طائب یکسال پیش هم تفاوت کرده است؛ تحلیل‌هایی مانند برادرش مهدی ارایه می‌کند و میل به سخنرانی در او بیشتر شده است. مشخص نیست که آیا او از این سیاست جدید قصد ورود به عرصه رسمی سیاست را دارد یا خیر.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جوراب زنانه هوتن شکیبا در «رهایم کن» سوژه شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

شبکه نسیم و شبکه تهران سیما به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر روزهای شنبه و یکشنبه دوم و سوم اردیبهشت ماه 1402 ویژه برنامه های متنوع و جذابی را برای مخاطبان و همراهان گرامی تدارک دیده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

هارون یشایایی از خاطراتش با بیژن جزنی می‌گوید و روایت می‌کند که در کودتای 28 مرداد، به جرم مصدقی بودن به زندان افتاده است.