یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

سینما و تئاتر

سینما و تئاتر

وب‌گاه عصر ایران

شهاب حسینی در فیلمی قرار است نقش صدام حسین را بازی کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: ساخت سریالی با اقتباس از مجموعه رمان‌ها و فیلم‌های «گرگ و میش» یا «توآیلایت» در دستور کار قرار گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عکس های جدید شهاب حسینی باعث شوخی کاربران در فضای مجازی با وی شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بیشترین جست‌وجوی ایرانی‌ها در اولین ماه از سال 1402 حال و هوای رمضانی داشت./ اعتمادآنلاین

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: پنجشنبه 31 فروردین، جمعه، شنبه و یکشنبه 1، 2 و 3 اردیبهشت ماه مصادف با عید سعید فطر 21 فیلم سینمایی جدید از قاب شبکه‌های سیما تماشایی می‌شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شرکت ایران خودرو که نوبت دهی آن چند روز دیرتر از سایر شرکت‌ها اعلام شده، به برخی از سوالات پر تکرار متقاضیان پاسخ داده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: داوود میرباقری با بیان این که سریال «سلمان‌فارسی» به سه جغرافیای بیزانس، ایران و حجاز می‌پردازد، گفت: دلم می‌خواست به هند و چین هم سفر کنیم. ولی به لحاظ تولیدی بیش از سه جغرافیای یاد شده امکان پذیر نبود.

وب‌گاه خبر آنلاین

اخیراً عکس‌هایی از حضور شهاب حسینی در تمرین تیم پیکان در فضای مجازی منتشر شد که چهره جدید او سوژه شوخی بسیاری از کاربران فضای مجازی شد. گویا شهاب حسینی در گریم صدام است. حامد بهداد در نقش قصی صدام، کامران تفتی در نقش عدی صدام وسعید راد در نقش عزت ابراهیم درفیلمی به نام "عامل اعصاب" (اشاره به بمباران شیمیایی حلبچه) بازی خواهند کرد. منبع: آخرین خبر

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شبکه دو سیما به مناسبت عید سعید فطر، دو فیلم سینمایی و برنامه‌های «صبحانه ایرانی»، «سید خندان»، «چند روایت معتبر»، «از مامان بگو»، «باغ شادونه» و «مسابقه دو به دو» را به صورت ویژه برنامه‌های عیدانه روانه آنتن خواهد کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تلویزیون امروز فیلم‌هایی مانند «کوه سرخ غرب»، «کیش و مات» و «ماموریت کهکشانی» را روانه آنتن شبکه‌های سیما می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

به‌نظر می‌رسد محمود احمدی نژاد از حضور اعضای دولتش در کابینه ابراهیم رئیسی رضایت دارد. این در حالی است که هرگونه اعتراض به وضعیت موجود اقتصادی و معیشتی مردم، تقابل با کادرهای احمدی‌نژادی حاضر در دولت خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم

فرشاد افشین پور برنده سیمرغ مستند در جشنواره فجر گذشته درباره فیلم جدید خود سخن گفت و تاکید کرد که این اثر کاملترین فیلم اوست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پنجشنبه 31 فروردین، جمعه، شنبه و یکشنبه 1، 2 و 3 اردیبهشت ماه مصادف با عید سعید فطر 21 فیلم سینمایی جدید از قاب شبکه‌های سیما تماشایی می‌شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عکسی جدید از پردیس احمدیه و هادی حجازی فر در مراسم اکران مردمی قسمت پایانی سریال «پوست شیر» در پردیس سینمایی لوتوس مال را ببینید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک منتقد سینما گفت: تولید فله‌ای سریال‌های شبکه نمایش خانگی به گونه‌ای پیش می‌رود که به دنبال تولید سریال‌های ماندگار مانند «پدر سالار» نیستند.