پنج‌شنبه 19 مهر 1403

شاخص کل بورس

شاخص کل بورس

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس با اُفت 34 هزار و 716 واحدی در تراز 2 میلیون و 311 هزار و 251 واحدی ایستاد.

خبرگزاری مهر

شاخص کل بورس امروز با اصلاح 34716 واحدی به جایگاه 2 میلیون و 311 هزار واحدی رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تعداد نمادهای مثبت و منفی بازار روز چهارشنبه در تعادل کار را تمام کرد تا از نظر ورود و خروج پول‌های حقیقی در بازار بورس تهران نیز اتفاق خاصی را شاهد نباشیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس با اُفت 3 هزار و 501 واحدی در ارتفاع 2 میلیون و 342 هزار و 465 واحدی قرار گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تنها نکته مثبت معاملات در این روزها، شاخص قدرت خریداران حقیقی بوده که به صورت متوالی بالای عدد یک باقی مانده است. البته درصورتی که اصلاح بازار بخواهد فرسایشی شود، این شاخص نیز به کمتر از عدد یک می رسد اما فعلا که چنین اتفاقی رخ نداده.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس بازار سرمایه گفت: شاخص کل بورس بعد از اصلاح از ناحیه حمایتی اول خود بازگشت اما به صورت ضعیف و با ارزش معاملات پایین رو به بالا حرکت کرده است.

وب‌گاه گسترش

بورسی‌ها در شرایطی به استقبال معاملات روز شنبه می‌روند که روز چهارشنبه شاخص کل بورس تهران برای چهارمین روز کاری متوالی رشد کرد. آیا روند صعودی بازار ادامه خواهد داشت؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ناظران بورس معتقدند بازار که از روند نزولی و اصلاح هفته پیشین فاصله گرفته خود را برای رشد بیشتر آماده می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

برخورد شاخص کل به مقاومت محدوده دو‌میلیون و 345 هزار واحد در کنار برخورد شاخص قدرت خرید نسبی به مقاومت و روند نزولی ارزش معاملات خرد می تواند به عنوان نشانه ای از محتاط شدن خریداران در روز جاری تلقی شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با وجود رشدهای اخیر شاخص کل بورس به نظر می رسد بازار فعلا توان رسیدن به سقف قبلی را ندارد و باید بیش از این استراحت کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در قالب یک نظرسنجی، پیش‌بینی 10 کارشناس بازار سرمایه درباره روند بازار و شاخص کل بورس، در هفته پیش‌رو گردآوری شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازار سرمایه در روز شنبه 6 خرداد احتمال می‌رود با یک روند متعادل وضعیت را آغاز کند، اما هر خبری ازسوی دولت و مجلس می‌تواند محرک نزول یا صعود باشد.

خبرگزاری مهر

احتمال می رود بازار سرمایه در روز شنبه با یک روند متعادل وضعیت را آغاز کند اما هر خبری از طرف دولت و مجلس می تواند محرک صعود یا نزول بازار باشد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

شاخص کل بورس تهران در حالی برای سومین روز متوالی شاهد رشد بود که توانست با 15 هزار واحد افزایش به ارتفاع دو میلیون و 345 هزار واحدی صعود کند.