پنج‌شنبه 19 مهر 1403

شاخص کل بورس

شاخص کل بورس

خبرگزاری تسنیم

بازار سرمایه با پیشتازی گروه بانکی به واسطه ی گزارشات مطلوب این گروه، اولین روز خرداد را با صعودی 16 هزار واحدی به پایان رساند.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

بازار سهام اولین روز خرداد ماه را با لیدری گروه بانکی و به واسطه ی گزارشات خوب 12 ماهه ی این گروه، با رشدی 15 هزار واحدی آغاز کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس با رشد 6 هزار و 16 واحدی در ارتفاع 2 میلیون و 308 هزار و 722 واحدی قرار گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پس از چند ماه بررسی، گمانه زنی و نگارش، سرانجام از متن برنامه هفتم توسعه پیشنهادی دولت رونمایی شد و به این ترتیب نمایندگان مجلس به زودی بررسی‌های خود در این زمینه را آغاز خواهند کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پس از چند ماه بررسی، گمانه زنی و نگارش، سرانجام از متن برنامه هفتم توسعه پیشنهادی دولت رونمایی شد و به این ترتیب نمایندگان مجلس به زودی بررسی‌های خود در این زمینه را آغاز خواهند کنقشه دولت برای اقتصاد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در دومین روز کاری هفته، بخش مهمی از تمرکز اقتصاد ایران به برنامه هفتم توسعه اختصاص داشت. لایحه‌ای که از اگر به سند نهایی تبدیل شود، برنامه پنج سال آینده اقتصاد ایران را مشخص خواهد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: پس از چند ماه بررسی، گمانه زنی و نگارش، سرانجام از متن برنامه هفتم توسعه پیشنهادی دولت رونمایی شد و به این ترتیب نمایندگان مجلس به زودی بررسی‌های خود در این زمینه را آغاز خواهند کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شاخص بورس تهران چند روزی است که در محدوده دو میلیون سیصد هزار واحدی قرار دارد و با نوساناتی همراه شده شاخص اندیکاتور RSI شاخص کل بورس تهران در محدوده 50 واحدی قرار گرفته است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شاخص کل بورس تهران در حالی که تا دقایق پایانی زیر سطح 2 میلیون و 300 هزار واحد قرار داشت، توانست به کانال 2.3 میلیونی برگردد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امروز نماد شتران (شرکت پالایش نفت تهران) برای دومین روز متوالی بیشترین خروج پول را داشت که ارزش آن 48 میلیارد تومان بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در معاملات یکشنبه، 133 نماد صف خرید داشتند و 44 نماد با صف فروش مواجه بودند. امروز مجموع ارزش صف‌های خرید با رشد 95 درصدی نسبت به روز قبل به هزار و 132 میلیارد تومان افزایش یافت. بدین ترتیب شاخص کل بورس به کانال 2.3 میلیونی بازگشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس بازار سرمایه گفت: امروز خروج نقدینگی 5 میلیارد تومانی افراد حقیقی از بازار رقم خورد و حدود 437 نماد در وضعیت مثبت قرار داشتند.